izvjestio: T. Cesar
Nedjelja, posljednji takmičarski moto rally u ovoj sezoni, neizvjesnost na tablici poretka klubova, OTK Ogulin bježi Ivanić Gradu za neznatnih 8 bodova. Došlo nas je šestoro iskljućivo radi takmičenja jer se na isti datum održava i rally našeg prijateljskog kluba OTK Sisak iz kojega je i nastao OTK Ivanić Grad koji su još k tome slavili i 20 g. postojanja. Pokušali smo se boriti i borili smo se lavovski no međutim nismo uspjeli. Jednostavno je domaćin imao prednost domaćeg terena i mogućnost vježabanja staze što su i iskoristili i pobjedili skoro u svim kategorijama čak su u jednoj odnjeli prvo drugo i treće mjesto.
Nerealna situacija je ta što domaćin priprema stazu ispita spretnosti i točnosti, postavlja stazu, uvježbava je ako hoće mjesec-dva kako ga je volja, a mi dolazimo na tu stazu slijepo, upoznajemo je vizualno jedan sat prije početka natjecanja i vozimo pa kako nam ispadne. Oni kao domačini su u principu, koliko su imali vremena morali osvojiti baš sve pa eto i nisu. Nekoliko mjesta je osvojio i OTK Karlovac, te po jedno Rijeka i Zadar.
Velika čestitka OTK Ogulin na osvojenom prvom mjestu u poretku klubova, a ujedno i našem drugom klupskom rivalu OTMK Karlovcu na osvojenom trećem mjestu za Državno prvenstvo Hrvatskog oldtimer Saveza.
Najviše zamjeramo HROS-u i njezinom povjereniku pod čijom su se kapom sprovodila ova natjecanja je ta što bi svaka staza trebala biti dostavljena svim natjecateljskim klubovima najmanje 14 dana prije natjecanja sa datim idealnim vremenom, te bi "morala" mjeriteljska služba biti neovisna. Još je jedna stvar koja je vređala nas ostale vozaće je ta što mi plačamo tehnički pregled, registraciju i obavezno osiguranje od odgovornosti ne za jedno nego nerijetko za više oldtimer vozila, a Pravilnik HROS-a za tekmičarske susrete izričito naglašava: Članak 2. st 2. (Na natjecateljskom susretu boduju se vozila koja su stara 30 i više godina, tehnički ispravna, registrirana i koja su po svojim tehničkim i vizualnim osobinama vjerna originalu.) što nažalost u ovom prvenstvu nije bilo tako pošto ipak neki takmičari nemaju registrirane motocikle i registarske pločice na njima.
Kada bi se navedene stvari ispravile u tom slućaju bi koliko-toliko takmičari imali iste uvijete u takmićenju. Do tog trenutka ovo je igra spretnosti u prevari.
Što se tiće samog rally-a skromna organizacija domaćina uz dosta veliku kotizaciju vjerojatno zbog pehara. Provezli smo trasu od 50 km po lokalnim cestama kroz grad Ogulin do Grabrka, Tounja i Ogulina. Najljepši dio rally-a je bio u Tounju gdje nas je domaćin općina Tounj i općinski načelnik g. Ivica Sopek dočekao sa delicijama Ličkog kraja i izvrsnom kapljicom. Predstavio nam je jedinstveni most na Jozefini, te opisao njegovu povijest i značajnu kulturološku vrijednost za ovaj kraj, a i šire.
Više fotografija pogledajte >>ovdje<<
Kraj proglašenje pobjednika i dodjela priznanja organizirana je na mjestu polaska gdje nam je domačin moram napomenuti pripremio u neograničenim kolićinama izvrstan gulaš, kolače i domaće vino, te sokove po želji.
OTK Ivanić Grad osvojio je klubski 3 mjesto
Pojedinačni rezultati po klasama:
Klasa E - Tomislav Cesar - Horex Regina - 4 mjesto
Klasa F - Goran Podgorski - Moto Guzzi - 4 mjesto
- Darko Vraneš - Honda 250 T - 5 mjesto
Klasa G - Martina Cesar - MZ TS 250 /1 - 5 mjesto
- Stjepan Dijanić - BMW - 6 mjesto
Klasa P - Mladen Crnički - 1 mjesto
U ukupnom plasmanu za prvenstvo HROS-a OTK Ivanić Grad klupski je na 2 mjestu a po klasama:
Klasa E Tomislav Cesar 1 mjesto
Klasa F Goran Podgorski 2 mjesto
Klasa F Darko Vraneš 3 mjesto
Klasa G Stjepan Dijanić 4 mjesto
Klasa G Martina Cesar 5 mjesto
Klasa P Mladen Crnički 1 mjesto
Klasa P Dragan Drndelić 3 mjesto