izvijestio. Krešo V.


                                                                                 više slika pogledajte >>ovdje<<


Članovi OTK Ivanić-Grad bili su aktivni i ovaj vikend, pa smo tako s četiri automobila (Franjo, Ivica, Mladen, Krešo) i jednim motociklom (Davor), pohodili Delnice. Tamo se održavao 19. goranski oldtimer rally u organizaciji OTK "Delnice 1995".
Ujutro klasika, prijava i plačanje kotizacije zatim doručak i kava. U 10 i 30 start i počasni krug ulicama Delnica, pa pravac Fužine gdje na jezeru Bajer konzumiramo kolače i
piće. Daljnih 27 km vozimo do Tribalja gdje nas očekuje sljedeća okrijepa, tu se naša ekipa zadržava nešto duže jer uočavamo kvar na jednom od vozila.

Takva iznenađenja dočekujemo spremni i iz prtljažnika vadimo kutije s alatima i rezervne dijelove, u pomoć nam priskaću i dva mladića "domorodca" a i jedno vozilo
organizatora ostaje s nama, te nas kasnije vodi do zadnjeg odredišta rallya, Novog Vinodolskog.
Tamo se parkiramo na gradskom trgu i razgledamo Župnu crkvu i posjećujemo Narodni muzej i galeriju.Oko 16 sati ručamo i čekamo završnu svečanost, poslije koje vozila premještamo na gradsku rivu i svi kojima se ne žuri doma, idu na panoramsku vožnju brodom.



Par riječi o nagrađenim vozilima i posadama; američki Hupmobile iz 1921. godine u vlasništvu Slovenca Simeona Roliha, proglašen je najuređenijim automobilom rally-ja, te Citroënov Traction Avant iz 1955. godine čiji su vlasnici, Boris i Milka Lenac iz Rijeke proglašeni najsimpatičnijom posadom.
Do nagrada su došli i Nebojša Vukelić iz Ogulina za najuređenijeg motocikla Ardieja iz 1937. godine, te najoriginalnije posade, Dražen i Katica Jakopović iz Varaždina na Hondi 500 iz 1976. godine iz Varaždina.  Izidor Toljan za prikoličara BSA 500 iz 1939. godine iz Novog Vinodolskog.

Do nagrada su došli i Nebojša Vukelić iz Ogulina za najuređenijeg motocikla Ardieja iz 1937. godine, te najoriginalnije posade, Dražen i Katica Jakopović iz Varaždina na Hondi 500 iz 1976. godine iz Varaždina i Izidor Toljan za prikoličara BSA 500 iz 1939. godine iz Novog Vinodolskog. Osim iz Hrvatske, ponosni vlasnici oldtimera na rally su došli iz Austrije, Belgije, Italije i Slovenije. (Večernji list) - See more at: http://www.oldtimeri.hr/vasa-prica/utrke-susreti-izlozbe/item/553-goranski-oldtimer-rally#sthash.0EbETgxO.dpuf

američki Hupmobile iz 1921. godine u vlasništvu Slovenca Simeona Roliha, koji je proglašen najuređenijim automobilom rally-ja, te Citroënov traction avant iz 1955. godine čiji su vlasnici, Boris i Milka Lenac iz Rijeke proglašeni najsimpatičnijom posadom. 

- See more at: http://www.oldtimeri.hr/vasa-prica/utrke-susreti-izlozbe/item/553-goranski-oldtimer-rally#sthash.0EbETgxO.dpuf

američki Hupmobile iz 1921. godine u vlasništvu Slovenca Simeona Roliha, koji je proglašen najuređenijim automobilom rally-ja, te Citroënov traction avant iz 1955. godine čiji su vlasnici, Boris i Milka Lenac iz Rijeke proglašeni najsimpatičnijom posadom. 

- See more at: http://www.oldtimeri.hr/vasa-prica/utrke-susreti-izlozbe/item/553-goranski-oldtimer-rally#sthash.0EbETgxO.dpuf

američki Hupmobile iz 1921. godine u vlasništvu Slovenca Simeona Roliha, koji je proglašen najuređenijim automobilom rally-ja, te Citroënov traction avant iz 1955. godine čiji su vlasnici, Boris i Milka Lenac iz Rijeke proglašeni najsimpatičnijom posadom. 

- See more at: http://www.oldtimeri.hr/vasa-prica/utrke-susreti-izlozbe/item/553-goranski-oldtimer-rally#sthash.0EbETgxO.dpuf

američki Hupmobile iz 1921. godine u vlasništvu Slovenca Simeona Roliha, koji je proglašen najuređenijim automobilom rally-ja, te Citroënov traction avant iz 1955. godine čiji su vlasnici, Boris i Milka Lenac iz Rijeke proglašeni najsimpatičnijom posadom. 

- See more at: http://www.oldtimeri.hr/vasa-prica/utrke-susreti-izlozbe/item/553-goranski-oldtimer-rally#sthash.0EbETgxO.dpuf
Nešto skromnija organizacija, dobra ekipa, druženje i putovanje gorskom i primorskom Hrvatskom odlike su ovoga susreta.