izvjestio: Krešo V.

03.09.2011 održan je 7 oldtimer rally u Garešnici. Skup je tradicionalno održan u dobroj atmosferi uz odličnu ponudu hrane i pića. Šezdesetak vozila, vozilo je   rutom;  Garešnica - Velika Trnovitica - Veliki Grđevac (centar Mate Lovraka) - Grubišno Polje - Tomašica,  (vidi slike:-). OTK Ivanić-grad učestvovao je sa šest posada,automobila i motocikala. Napominjem da nas Garešnički rally več godinama privlači svojom opuštenom atmosferom,prihvatljivom kotizacijom i duhovitošću i neopterečenošću domaćina!!

 

 

 

Izvjestio: Zdravko Jambrešić
Poziv za promotivni susret oldtimer vozila  je ove godine u Ivanić Grad privukao neočekivan broj vozila i sudionika. S obzirom da se ove godine naši članovi dosta voze i posjećuju ostala oldtimer druženja malo je koji organizator privukao i premašio brojku od 100 vozila. Mi smo ih ove godine zabilježili  111 što oldtimera, što jungtimera. Dakle uz pratnju došli smo do ukupne brojke od 200 sudionika.  Važan i zanimljiv podatak je taj da smo imali 12 motocikala sa prikolicom što je posebno uveličalo sliku našeg susreta.


više slika možete pogledati >>OVDJE<<

Naša su odredišta bila standardna tako da smo redom posjetili Ladinu i obitelj Kovač, grad Čazmu i gradonačelnika g.Piraka koji je i sam sudjelovao na rallyu sa svojim Jeep Willis-om, Veliku Ludinu i općinskog načelnika g.Pavlovića, općinu Križ gdje su nas dočekali  g. Blažak zamjenik općinske načelnice, te  g.Arbanas i g.Dukarić i na kraju u našem Ivanić Gradu susret smo završili u restauraciji Ivanićanka gdje je domaćica bila gđa. Ankica Bešter predsjednica Turističke zajednice grada Ivanić Grada.

 

 
VIŠE SLIKA POGLEDAJTE U NAŠOJ FOTOGALERIJI >>>ovdje<<<
PROMOTIVNI FILM SA SUSRETA POGLEDAJTE >>>ovdje<<<

Svaki sudionik susreta dobio je poklon majicu i medalju, a novo najbolje uređene ove godine koji su nam došli u posjet nagradili smo pokalima. Na opće iznenađenje stvarno je bilo prekrasnih primjeraka lijepo sređenih vozila. Posebno bih istaknu g.Pekeru iz OTK Zagreb koji je prekrasno uredio svog Fiata i doveo ga u izvrsno originalno stanje. Nagrade je prigodno podijelila gđa. Bešter, gđa. Mihaljević i moja malenkost.


Fiat 1100 E, 1950.g., vl. Ivan Pekera-Kutina

Poslije službenog dijela večere, zahvale i oproštajne riječi domaćina društvo se je nastavilo zabavljati uz domaći sastav koji je uveseljavao goste.

Pozdrav i zahvala svima koji su bili naši gosti i vidimo se do godine!!!

Izvjestio: Tomislav Cesar
Prije nekih mjesec dana stigao je poziv za Mađarski MZ susret. Datum održavanja 26.-28. 08. 2011. g. točno u vrijeme održavanja našeg Ivanićkog oldtimer rally-a. Što učiniti?  Uz malo vaganja odluka je pala idemo nas dvoje sa MZ-om i Horexom pošto su ostali MZ-aši iz Kluba odustali.

 


 

Polazak je bio u petak navečer u mađarsko mjesto Becsehely koje se nalazi nekoliko kilometara iza granice. Tu smo bili smješteni kod organizatora i voditelja puta ove manifestacije g. Petera Bogdana koji nas je ugostio i organizirao kamp u svom raskošnom dvorištu. Onaj tko nije želio spavati u šatoru moga je prespavati u obližnjem Letenye-u za nekih 6000 huf u bungalovu koji se nalaze u sklopu tamošnjih bazena.  Doček je bio odličan svi su odmah priskočili pomoći oko skidanja motora postavke šatora i naravno poziv za druženje je odmah uslijedio iza kuće gdje su bili smješteni stolovi za blagovanje. Počastio sam Mađarsku i Slovensku ekipu sa domaćim Škrletom našom auhtotonom moslavačkom domaćom kapljicom i Rajskim rizlingom na što su oni odmah odgovorili svojim Mađarskim sortana bijelog i crnog vina, te je naravno za pivopije bila tu i bačva napunjena ledom i limenkama. Posebno me se dojmila njihova soda voda te sam popio i krasan špricer. Nakon družbe negdje iza ponoći otišli smo na poćinak.

 


 

Prvi dan rally-a ruta je bila strogo zacrtana i iznosila je cca 230 km na relaciji:
Becsehely-Borsfa-Bázakerettye-Lispeszentadorján-Kányavár-Dömefölde-Páka-Ortaháza-Zebecke-Mikekarácsonyfa-Nova-Szilvágy-Pórszombat-Zalabaksa-Lenti-Gosztola-Rédics-Külsősárd-Belsősárd-Resznek-Baglad-Nemesnép- SLO-Kobilje-Dobrovnik-Zitkovci-Kamovci-Genterovci-Dolga Vas-Lendava-Dolina pri Lendavi-Pince-HU-Tornyiszentmiklós-Dobri-Kerkaszentkirály-Muraszemenye-Szentmargitfalva-Kistolmács-Letenye-Tótszerdahely-Molnári-Semjénháza-Petrivente-Becsehely
Izuzetno naporna ali ugodna bez nekih jurnjava uglavnom lokalnim Mađarskim cestama koje nemaju rupe ali je asfalt dosta valovit tako da je meni na Horexu bilo ipak neugodno za ruke i stražnjicu. Zanimljiv je bio posjet restoranu  Cup, Czupi u kojem smo ručali  gdje nam je vlasnik pokazao svoje oldtimer motocikle (Simson, MZ, Panonia, Danuvia, Jawa…).

 

Ručak je bio zasitan i ukusan i za mene odličan jer smo se kolega iz Slovenije Gregor i ja počastili i sa izvrsnim Mađarskim točenim pivom na što su se ostali sudionici začudili i upozorili nas jer je kod njih zakon 0,0 ‰ alkohola i oni se moram priznati rigorozno pridržavaju Zakona i ne krše ga. Cijeli smo dan bili na vodi, sladoledu i kavi.
Sljedeća stanica nam je bila Slovenska Lendava gdje smo nazočili gulašijadi malo se prošetali posjetili smo crkvu Sv. Ane sa koje se pruža prekrasna panorama na okolne vinograde i Lendavsku dolinu.

 

Uslijedio je povratak i posjet Molnarima tj. rijeci Muri koja je u biti granica sa Mađarskom i sa druge je strane Hrvatska.
Potom smo natenkirali motore za drugi dan i vratili se u Becsehely u Peterov kamp. Tu nas je dočekao kuhani grah kojega smo se svi dobro najeli, malo se oprali i osvježili od cjelodnevnog puta i oko osam krenuli na obližnji brijeg nazovimo to vinskim cestama gdje smo posjetili klijet općinskog načelnika i isprobali  rizling, schardonay, pinot, traminac i merlot odlična vina i odličan domaćin. U blizini se nalazi i lokalni opservatorij kojega smo pogledali iznutra ali na žalost nismo mogli gledati kroz teleskop jer je počeo puhati jak vjetar i padati kiša. Po povratku ekipa se zabavljala u garaži ali mi nismo jednostavno više imali snage poslije ovako iscrpnog dana.

 

Drugi dan, nedjelja i završetak rally-a. Ujutro je polazak bio u 9,00 sati i to kao japanci nema odstupanja od satnice. Dobili smo kartu sa rutom koja je iznosila oko 100 km na relaciji:
Becsehely-Borsfa-Bánokszentgyörgy-Szentliszló-Bucsuta-Börzönce-Zalaszentbalázs-Bocska-Pölöskefő-Gelse-Kilimán-Orosztony-Zalaszabar-Zalavár-Balatonmagyaród-Kápolnapuszta-Balatonmagyaród- Zalavár-Becsehely
Prvo smo posjetili privatni muzej traktora isključivo Mađarske proizvodnje, onda smo se provezli do seoskog imanja na kojem se nalazi farma konja i trening škola. Učesnici su mogli isprobati svoje jahačke sposobnosti ili gađati metu iz luka i strijele. Ja sam iskoristio priliku i malo poštelao platine na Horexu i MZ-i.
Sljedeća stanica nam je bio Buffalo centar u Kápolnapuszta koji je već koliko sam shvatio dio nacionalnog parka Balaton jezera. Tamo su se uzgajale neke auhtotone vrste goveda a jedan je dio goveda uvezen, te je to u komunističkom sustavu bila državan farma, a danas je dio nacionalnog parka.

 

To je bila zadnja stanica toga dana i poslije tog razgledanja kolona je krenula i stigla u Zalavár, Restoran Katica gdje je nakon ručka i službeno završena Zala tura 2011.. Domaćin, organizator i vođa ovog puta je zahvalio učesnicima na dolasku i sudjelovanju te poželio svima sretan povratak kući jer je bilo tu i ljudi iz istočnog dijela Mađarske koji su prevalili i preko 500 km da bi bili dio ove ture. Svi smo se skupa ispozdravljali poslikali i zaželjeli da se ponovno sretnemo. Naš prevoditelj i čovjek koji je organizirao naš dolazak g. András Zsebők iz Százhalombatta je sa svojom obitelji nastavio put kući, a mi smo se sa Peterom vratili preko Zalakaros-a i Nagykanizas-e ka njegovoj kući u Becsehely, gdje smo spakirali motore na prikolicu pozdravili se sa Peterovom obitelji i majkom koja malo govori hrvatski jer je njezina majka hrvatica, zahvalili se na svemu i krenuli prema Ivanić Gradu.

Moram se i ovom prilikom zahvaliti divnim ljudima na izvrsnom gostoprimstvu, srdačnosti koju su pokazali prema nama ljudima koje nikada nisu vidjeli i koje apsolutno ništa ne razumiju. Ovaj nas se put toliko dojmio da ćemo se sigurno odazvati na jedan od budućih Tura koje organizira MZ Klub Mađarska.

izvjestio: T. Cesar

Novi termin održavanja rally-a 100 km Zadra u organizaciji Oldtimer kluba Zadar i nešto manjom kotizacijom nego prijašnjih godina rezultiralo je većim odazivom učesnika. Naravno uvijet doaska je i natjecanje za prvenstvo HROS-a. Rally je bio organiziran na zavidnom nivou koji je osim natjecateljskog dijela imao i kulturno-turistički karakter jer nas je organizator odveo u Benegditinski samostan na Pašmanu sa kojega se pružao prekrasan pogled na Biogradski arhipelag koji vrvi od malih otočića.

 

Samo takmičenje je bilo do sada najteže. Dva ispita spretnosti koje nitko do sada na ovaj način nije organizirao tako da se vozilo po dva kruga bez stajanja sa različitim vremenskim zadacima (prvi krug 30 s, drugi krug 40 s bez zaustavljanja sa letečim ciljem).

  

Ispit točnosti koji nas je prema karti u zadanom vremenskom terminu kroz 8 minuta vodio uličicama i puteljcima Pašmana gdje je na cilju rally zapravo i završio. Tu smo se na lokalnoj plaži rashladili u moru, ručali i najbolji preuzeli nagrade u vidu pehara, majica, zahvalnica i plakata.

   

OTK Ivanić Grad je klupski osvojio prvo mjesto i približio se vodećem Ogulinu. Naši članovi su ostvarili zavidne rezultate što je i rezultiralo na ukupnom plasmanu klubova. Pojedinačno po klasama poredak je bio sljedeći:

Klasa E - Tomislav Cesar - Horex Regina 350 - 1 mjesto
Klasa F - Goran Podgorski - Moto Guzzi Falcone - 1 mjesto
          - Darko Vraneš - Honda T 250 - 3 mjesto
Klasa G - Martina Cesar - MZ TS 250 - 4 mjesto
          - Marin Cerovečki - MZ ES 175 - 5 mjesto   
          - Stjepan Dijanić - BMW R 65 - 6 mjesto 
Klasa P - Mladen Crnički - Ural M 66 - 1 mjesto
          - Dragan Drndelić - BMW R 68 - 3 mjesto

Poredak klubova:

  1. OTK Ivanić Grad
  2. OTMK Ogulin
  3. OTK Rijeka
  4. OTK Karlovac
  5. OTK Zadar

Međutim tu nije rally-u bio kraj dobro raspoloženi domačini su nas poveli na ugodnu kako oni kažu čakulu na mjesto našeg okupljanja u Kolovare odnosno kafić  Porthos gdje smo se zabavili do kasno u noć pošto nismo morali odmah poslije rally-a doma, već smo svi na put išli drugi dan.

Na kraju bi se zahvalili na ugodnom društvu i upriličenom dobro organiziranom rally-u koji nas se ugodno dojmio i koji će nas sigurno i dogodine vratiti u Zadar. Ostvarene dojmove sa rally-a 100 km Zadra možete pogledati >>>OVDJE<<< kroz našu fotogaleriju.

 

izvjestio: Tomislav Cesar

Već je tradicija da je zadnja subota u srpnju rezervirana za oldtimer rally Oldtimer kluba Sv. Krševan iz Zadra. Okupljanje je bilo na uobičajenom mjestu, vrijeme izvrsno za vožnju, kupanje, feštu. Ekipa uglavnom standardna, ona koja već godinama dolazi u Zadar na jedan ljep neopterećen oldtimerski susret na kojem svi dobivaju pehare i gdje se domaćini trude da se ekipa ljepo provede i ode doma sa ljepim uspomenama.

Nešto je ruta rally-a bila duža tako da smo se vozili od Zadra do Pirovca što je meni osobno i pasalo tako da smo se manje zadržavali na punktovima, a više uživali u vožnji po mjestima Zadarsko - Biogradske obale. Mjesta koja smo posjetili ugostila su nas dalmatinskim specijalitetima što je naravno samo podizalo raspoloženje učesnika, tako da se na kraju i pjevalo uz dvojac (gitara, harmonika) koji su bili zaduženi za uveseljavanje gostiju.

Iz Kluba  nas je bilo četvero učesnika sa dva motocikla, odns. Mladen Crnički moja malenkost i naše pratilje supruge. Mladenov Ural sa prikolicom proglašen je za najljepši motocikl rallya.Posebno su nas se dojmile zahvalnice na kojima je uz ime i prezime učesnika istaknuta i slika vozila učesnika što je dobro jer ako nastave sa ovakvim oblikom zahvalnica u budučnosti moguće se je prisjetiti sa kojim se vozilom učestvovalo na rallyu.

Kompletne dojmove sa rally-a možete pogledati u našoj fotogaleriji gdje se nalaze fotografije vozila i učesnika.

 

izvjestio: Krešo
 
01.-03.07. na imanju seoskog turizma kraj Murskog Središća,održan je susret američkih vozila.
 
ostale slike možete pogledati >>ovdje<<

Članovi kluba posjetili su ovaj događaj 02.07 u subotu.Iako je susret zamišljen kao susret
svih američkih vozila u velikoj mjeri prevladavaju automobili starijih godišta.Što je i privuklo
članove našeg kluba da posjete ovo okupljanje,koje je zamišljeno kao trodnevno druženje uz američka
vozila,pin-up djevojke,
 
 
live rock and rockabili muziku, free camping i ponudu hrane pića i suvenira.
Napomenuo bih da je susret međunarodnog karaktera,pa smo tako vidjeli više vozila sa stranim
registarskim pločicama,pa čak i jedno sa Nizozemskim. Od 40-tak viđenih vozila,koja su zaista rijetka
u našim krajevima, autor teksta izdvojio bi Dodga coupea,Novogradiških registarskih oznaka iz 1941 g.
Vrhunski restauriranoga i atraktivnog izgleda,nedavno registriran,prvi puta u RH,(naravno i obnovljen
kod nas).Tako da je Hrvatska oldtimer scena bogatija za još jedno rijetko vozilo!

izvjestio:Aljoša Kubaska - Voditelj Povjerenstva za natjecateljske susrete Hrvatskog oldtimer Saveza

Nakon odlično organiziranog karlovačkog rally-a koji se održao u subotu 2. srpnja i na kojem je učestvovalo čak 49 motorkotača oldtimera, zahuktalo se natjecanje u prvenstvu HROS-a za motorkotače. U konkurenciji klubova izdvojila su se tri kluba : OTK Ogulin, OTK Ivanić Grad i OTMK Karlovac. U pojedinačnoj konkurenciji vlada neizvjesnost. Mnogo je konkurenata koji imaju izglede za visoki plasman. Postalo je izvjesno da će titule osvojiti oni koji nastupe na oba preostala rally-a.
Prvenstvo se nastavlja u Zadru 20. kolovoza, a završava se u Ogulinu 4. rujna gdje će nesumnjivo pasti odluka o prvacima HROS-ovog prvenstva u motorally-u za 2011 godinu.

izvjestio: Tomislav Cesar

Karlovački rally koji se bodovao za prvenstvo HROS-a održan je u subotu 02.07.2011. u odličnoj organizaciji Oldtimer moto kluba Karlovac. Trasa je bila zanimljiva i ugodana za vožnju, domačini susretljivi i darežljivi sa sitnim poklončićima koji uvijek razvesele posjetitelje.
Takmičarski dio odnosno staze ispita spretnosti i točnosti izuzetno teške za onoga tko nije prije mogao isprobati prema shemi kombinaciju rasutih čunjeva po poligonu. Ispiti su bili postavljeni tako da su zahtjevali brz tempo vožnje i izuzetnu spretnost vozača. Najteže je bilo prikoličarima koji su morali doslovno paziti da se ne prevrnu. No međutim to je čar ovakovih natjecanja pogotovo jer tu nije bila potrebna štoperica već dobro odmjerena brzina.
Naših je članova nastupilo dvanaest s tim da ih je devet bilo sa licencom HROS-a koji nastavljaju dalje sa takmičenjem za ukupni plasman.

Ostvareni plasman naših članova je bio sljedeći:

 
Klasa E - Tomislav Cesar - Horex Regina 350 - 2 mjesto



Klasa F - Goran Podgorski - Moto Guzzi Falcone - 3 mjesto
          - Darko Vraneš - Honda T 250 - 5 mjesto
          - Niko Mamić - Moto Guzzi Falcone -  6 mjesto

Klasa G - Stjepan Dijanić - BMW R 65 - 4 mjesto
           - Marin Cerovečki - MZ ES 175 - 7 mjesto
           - Martina Cesar - MZ TS 250/1 - 9 mjesto


Klasa P - Dragan Drndelić - BMW R 68 - 2 mjesto
          - Mladen Crnički - Ural M 66 - 4 mjesto

Izvan konkurencije - Zlatko Prahin - 1 mjesto

Poredak klubova:

  1. OTK Ogulin
  2. OTMK Karlovac
  3. OTK Ivanić Grad

Nakon takmičarskog dijela uslijedila je opuštajuća vožnja karlovačkom okolicom, a okrijepa i ručak je upriličen u vatrogasnom domu DVD-a Knez Gorice gdje su se domaćini na čelu sa predjednikom mjesnog odbora Knez Gorice g. Tomislavom Vukovićem istakli u gostoprinstvu i svojski se potrudili da budemo ugodno smješteni i počašćeni sa lovačkim gulašem koji je doslovno bio za prste polizat.

                                                   više slika možete pogledati >>>ovdje<<
 
Vožnja je nastavljena u istom stilu moram napomenuti uz stalnu pratnju policije tako da smo cijelo vrijeme bili osigurani i bez prekidanja kolone. Završetak su Karlovčani zamislili druženje uz roštilj na igralištu gdje su  voženi ispiti. Za naš klub je g. Josip Cišper osvojio poklon-pehar za najstarijeg učesnika rally-a, a važno je istači da je jedina žena takmičar bila također članica našeg kluba gđa. Martina Cesar.


Josip Cišper, najstariji učesnik                    Martina Cesar, sa proglašenim najljepšim motociklom rally-a.

 

 

I što reći na kraju, vidimo se i sljedeće godine, mislim da je to dovoljna referenca.

 

Izvjestio: Tomislav Cesar

Kroz cijeli prošli tjedan u Rijeci se dogodilo niz aktivnosti koje je organizirao Oldtimer klub Rijeka slaveći svoju petnaestu godinu opstojnosti. Međutim kulminacija je bila u petak kada su održali prvu Riječku moto-alku na korzu u centru grada. Četvorica naših članova odlučilo je prisustvovati tom događaju pa su zajahali svoje ljubimce i otputovali na taj događaj.

Drugi dan u subotu 11.06. održan je rally Rijeka 2011. koji je bio sportsko-turističkog karaktera i boduje se za prvenstvo Hrvatskog oldtimer saveza. Klupski smo se već prije organizirali za ovo takmičenje tako da nas je sudjelovalo osmero , te je sve skupa i urodilo plodom time što smo klupski osvojili prvo mjesto.


OTK Ivanić Grad - Učesnici Riječkog rally-a

Trasa samog rally-a je bila Rijeka-Trsat-Draga-Sv.Kuzman-Kukuljanovo-Čavle-Bakar-Drivenik-Crkvenica. Lijepa ruta bez nekakvih napornih uspona opuštena vožnja uz policijsku pratnju. Domaći članovi i njihov predsjednik g.Mišo Rukavina srdačno su nas primili i prilikom stajanja na punktovima potrudili se da nam bude ugodno uz zanimljivi program i okrjepu.

U Crikvenici je bio kraj puta i započinje takmičenje koje je imalo dva dijela, ispit spretnosti i ispit točnosti. Naši članovi su sudjelovali u sljedećim kategorijama:

Klasa E - Tomislav Cesar - Horex Regina 350 - 1 mjesto
Klasa F - Darko Vraneš - Honda T 250 - 2 mjesto
          - Goran Podgorski - Moto Guzzi Falcone - 4 mjesto
Klasa G - Stjepan Dijanić - BMW R 65 - 2 mjesto
          - Martina Cesar - MZ TS 250 - 5 mjesto
          - Marin Cerovečki - MZ ES 175 - 7 mjesto
Klasa P - Mladen Crnički - Ural M 66 - 1 mjesto
          - Dragan Drndelić - BMW R 68 - 3 mjesto

Poredak klubova:

  1. OTK Ivanić Grad
  2. OTK Ogulin
  3. OTMK Karlovac
  4. OTK Rijeka
  5. OTK Delnice 1995.
  6. OTK Zadar

OTK Ivanić Grad - Pobjednička ekipa
 
Završnica Rally-a je upriličena u restoranu "BODULKA" na rivi gdje smo se ugodno proveli i večerali. Na dodjeli se pojavi i gradonačelnik Crikvenice g. Damir Rukavina koji je pozdravio prisutne, zahvalio se dolasku i posjeti gradu Crikvenici, te uručio pehare pobjedničkim klubovima. Na kraju smo bili i počašćeni pićem i palačinkama od gradonačelnika Rukavine i predsjednika OTK Rijeka Rukavine.
 
Dodjela nagrada po Klubovima
 
VIŠE FOTOGRAFIJA MOŽETE POGLEDATI >>>OVDJE<<<

 

 
  

 

 

Dojmove prenio: Mladen Crnički
Fotografirao: Ogy

U nedjelju 15. svibnja održan je 16. HRVATSKI CLASSIC MARATHON - DVORCI HRVATSKOG ZAGORJA, u odličnoj organizaciji domaćeg Oldtimer kluba Stari Kotači koji kroz sve ove godine pokazuje kako je potrebno osmisliti nove pravce u održavanju oldtimer rally-a kako ne bi postali suhoparni i dosadni. Inače je u ovakvim izvješćima glupo govoriti o vremenu, ali u ovoj za sada sušnoj godini baš se u tu nedjelju spojilo nebo sa zemljom i kiša je naše članove, te ostale sudionike pratila čitavim putem tako da su doslovno bili mokri do kože. Najgore je od svega bilo to što su uvjeti za vožnju motocikla bili teški, a posebno za starije učesnike što je i rezultiralo sa nekoliko padova no međutim na sreću bez nekih većih posljedica.

Naši članovi su sudjelovali i kao takmičari s obzirom da je rally bio uz turističku notu i sportskog karaktera tako  je g. Mladen Crnečki sa svojim Uralom M-67 i prikolicom iz 1973. g. osvojio 1. mjesto u klasi "P", a Josip Cišper sa svojim BMW-om R 26 iz 1957. g. osvojio 1. mjesto u klasi "E".

   
Mladen Crnički                                                                         Josip Cišper

Važno je svakako napomenuti da je g. Cišper mladić od 80 ljeta i da je pred njim još veliki broj ovakvih priredbi. Inače ga se može vidjeti na raznim priredbama ovakvog karaktera pa nije čudo što mu  uz dva nemila pada nije pao sportski duh i volja za završetkom ovog rally-a.
Dakle kako sam već prije napomenuo, a i kako se u uvodnom dijelu spominju dvorci po Hrvatskom zagorju karavana je posjetila dvorac Gajski, seosko imanje u Krapinskim Toplicama, isprobala moram napomenuti izvrsna vina, ali u dozvoljenom omjeru za vožnju. Na kraju svega večera i podjela priznanja održana je u Strmcu Samoborskom u restoranu Gaucho steak house.

Na ovogodišnjem sajmu oldtimera i oldtimer dijelova koji je održan u sklopu sajma automobila Jakuševac bilo je nekoliko članova našeg Kluba koji su prodavali, kupovali i razgledavali  pa vam prenosimo njihove dojmove kroz fotografiju.

Izvijestio: Krešo V.

11. susret oldtimer vozila u organizaciji OTK Koprivnica održan je po sunčanom i suhom vremenu. Okupljanje je bilo u jutarnjim satima na trgu bana J.Jelačića u centru Koprivnice, gdje smo se zadržali do 11.30.

Pošto je susret održan u vrijeme održavanja poljoprivrednog sajma, izložba oldtimer vozila bila je ukomponirana u druga događanja na trgu, koja su bila vrlo sadržajna. A valja izdvojiti dolazak nekoliko starih traktora, nastup mažoretkinja, izviđački kamp i defile novih traktora sa priključcima za obradu zemlje.

 


 

Od učesnika susreta izdvojio bih najstariji i najupečatljiviji automobil Peugeot 177 R, iz 1928 god. Vrhunski i do "zadnjeg šarafa" restauriran kamionet, na najbolji mogući način pokazao je koliko je truda i vremena (da ne spominjem i novca) potrebno uložiti u ovaj naš hobi!

Nakon formiranja kolone vozila od 50-tak učesnika susreta, krenuli smo za Molve. Općina Molve smjestila se na istočnom dijelu Koprivničko-križevačke županije. Poznata je po čistim jezerima nastalim iskorištavanjem debelih naslaga šljunka, udruzi "Molvarski likovni krug" koja njeguje pučko slikarstvo poznato kao "Podravska naiva", a tu je i najvrednije energetsko bogatstvo Podravine u utrobi zemlje-prirodni plin. Samo mjesto Molve u prošlom je desetlječju nekoliko puta proglašeno najuređenijem mjestom kontinentalne Hrvatske.

Uz par zaustavljanja došli smo u Đelekovec, gdje je upriličen ručak i podijeljeni pehari i priznanja najuspješnijim sudionicima. Za dobro raspoloženje pobrinuli su se dečki iz tamburaškog sastava. Ponuda hrane i pića za vrijeme trajanja susreta bila je bez zamjerke, ali ostaje "gorak okus" da za preveliku kotizaciju od 200 kn nismo dobili nikakav suvenir, osim startnog broja, koji bi nas podsjećao na susret u podravini!

 
ostale slike pogledajte >>ovdje<<

Izvjestio: Krešo V.


U Subotu 30.4.2011. u 11.00 u Zagrebu s parkirališta na Prisavlju kod zgrade popularno nazvane „Kockica“ 200-tinjak Oldtimera u zajedničkoj akciji nazvanoj „4. Old school desant na Ozalj „ krenuli su starom Karlovačkom cestom prema povijesnom gradiću Ozlju.

Susret je zamišljen kao dvodnevan i uključuje kampiranje sudionika na obali rijeke Kupe ispod dvorca Zrinski & Frankopani , razgledavanje „Munjare“ stare hidrocentrale iz 1907/08. – spomenik industrijske arhitekture.

Ekipa od dva vozila (wartburg limuzina i "žuta tuga"kadett coupe) iz OTK Ivanić-grad,Ozalj je posjetila drugi dan (nedelja).I provela ugodno prijepodne u druženju sa oldschool ekipom koja je ostala u Ozlju preko noći, te u razgledavanju stare hidrocentrale i dvorca Zrinski i Frankopani. Najavljena utrka starih bicikala se izgleda nije održala,ali ih je bilo zanimljivo gledati kako se "muvaju" okolo!

 


>>>više slika<<<