izvijestio T.Cesar

Subota 14. rujan posljednji ovogodišnji takmičarski rally na kojem se u svim klasama raspliću konci osim u poretku klubova gdje je OTK Ivanić Grad još u Zadru osigurao prvo mjesto.

Jutro prohladno i tmurno sa mirisom kiše od Kapele, ali i tračkom susnca sa istoka.  Pozdravljamo se sa znancima, prijateljima i ljutom konkurencijom. Dosta smo i došli na knap tako da svi užurbano skidamo motore, a Martina gđa. tajnik piše prijave kako bi obavili prije starta sve formalnosti. Predsjednik OTK Ogulin Mladen Mihaljević nas poziva na čašicu dobrodošlice i upoznaje sa rasporedom dana, te požuruje na start kako bi krenuli prema Sborskom.


foto izvještaj pogledajte >>ovdje<<

Krećemo i bez stajanja vozimo nekih 50-ak kilometara preko Plaškog za Saborsko i nakako nas stalno kvasi sitna rosulja koja nas dodatno drži na oprezu zbog netom smoćene zavojite ceste. Po dolasku u Saborsko zaustavljamo se na naše prvo odmorište u Osnovnoj školi gdje nas ugošćuje načelnik općine Saborsko g. Marko Bićanić i pozdravlja te ćasti sa grahom sokom i pivom. Taman kada smo predahnuli popravlja se vrijeme i pojavljuje sunce što nas je posebno razveselilo jer nakon onako mokrog rally-a u Ivaniću nikako nam nije trebalo još jedno mokro takmičenje što nebi za ovo doba godine bilo nimalo čudno za Liku.

Nedaleko škole nalazi se spomen područje stradalnicima domovinskog rata, križni put i  crkva sv. Ivana Nepomuka. Zaustavljamo se i pozdravljamo polaganje vijenaca i paljenje svijeće za sve poginule na ovom području tijekom domovinskog rata, s obzirom da je ovaj rally tradicionalan što nosi  u nazivu i tematika mu je "Da se ne zaboravi domovinski rat". 

Krećemo put Plaškog gdje nas dočekuje načelnik općine g. Pero Damjanović, te pozdravlja i upoznaje sa najznačajnijim obilježjima ove općine, te ćime se žitelji ovog kraja bave. Na žalost uz glavnu cestu smo vidjeli i bivšu tvornicu celuloze koja je privatizirana i trenutno ne radi (naša Hrvatska zbilja). Supruga i ja se zaustavljamo kod velikog spomenika Dr. Tuđmanu prvom Hrvatskom predsjedniku,koji krasi centar Plaškog, te mu odjemo počast.

 



Mihaljević poziva za start i krećemo dalje prema Gospiću, ali na raskrsnici u Oštarijama skrećemo prema Zagorju kako bi pozdravili na vjećnom poćinku kolegu oldtimeraša člana OTK Ogulin Josu Puškarića koji je poginuo prošle godine na povratku sa rally-a iz Kaštel Sučurca.

 
 
Tu je bilo nekih komplikacija na cesti jer su pala dvojica učesnika na jednom zavojitom uskom prevoju, ali nije bilo nekih ozbiljnijih posljedica po vozaće i njihove motore. Vozimo se uz umjetno jezero Sabljaci i stižemo oko dva sata u Ogulin gdje nas na parkiralištu iza stanice za tehnički pregled očekuje postavljena staza, a u kafiću Maximo vlasnice Božice Žanić koji je već duži niz godina sponzor Ogulinskom klubu čekaju nas spremna dva odojka željna naše pažnje i ljubavi koju smo i mi već obilato bili spremni uzvratiti.
 
                                                                                      
 
Takmiče poćinje, odvezli smo dva ispita i netko sa više, a netko sa manje uspjeha, sreće ili znanja postigao sljedeće rezultate.
 
Klasa D motocikli proizvedeni od 1931-1945 g.
1. Nebojša Vukelić - Ardie - Ogulin
2. Ivica Filipović Ćiro - Puch - Rijeka
3. Martina Cesar - DKW - Ivanić Grad

Klasa E motocikli proizvedeni od 1946-1960 g.
1. Zlatko Bajec - DKW - Karlovac
2. Milan Zrnić - Puch - Ogulin
3. Ivica Brozović Titan - BMW - Ogulin

Klasa F motocikli proizvedeni od 1961-1970 g.
1. Damir Tomašić - Moto Guzzi - Karlovac
2. Tomislav Cesar - MZ  -  Ivanić Grad
3.Kurteš Robert - Tomos - Ogulin

Klasa G motocikli proizvedeni od 1971-1982 g.
1. Stjepan Dijanić - BMW - Ivanić Grad
2. Tomislav Pribanić - Tomos - Ogulin
3. Marin Cerovečki - MZ - Ivanić Grad

Klasa P motocikli sa bočnom prikolicom
1. Dragan Drndelić - BMW s prikolicom - Ivanić Grad
2. Mladen Crnički - URAL s prikolicom - Ivanić Grad

Poredak klubova:
1. Karlovac
2. Ogulin 
3. Ivanić Grad             
4. Rijeka                             
5. Delnice

 

                               
                                                                                     članovi OTK Ivanić Grad
 
Tako je završio još jedan Ogulinski rally koji je započeo dosta žalosno, a završio odlično kao i vrijeme toga dana. Žao nam je što u takmičenju nije sudjelovao kolega Kolić iz Ogulina tako da nam je falio zbroj bodova za prikoličare u ukupno zbroju bodova za najbolji klub toga dana i na taj naćin nam je pobjeglo prvo mjesto u Ogulinu što bi okrunilo u potpunosti naše prvo mjesto jer smo u svim ostaim gradovima klupski bili prvi no netreba nikako žaliti jer smo i ovdje bili na tronu.
 
Spakirali smo stvari pozdravili se i zahvalili domačinu na ugodnom druženju i nadasve obilnom i ukusnom ručku, te se u koloni uputili starom cestom kući. Prošle smo godine zastali na kupalištu restorana "Zeleni Kut" obitelji Puškarić u Zvećaju pa smo odlučili pristati i ove godine. Lijep ambijent uz rijeku Mrežnicu jedino se ove godine nije kupalo kao prošle već su turisti biciklirali i uživali u vožnji čamcem.
 
Rastanak i pozdrav sa Likom i Ogulincima, vidimo se ako bog da u Krapini na proglašenju najuspješnijih u prvenstvu Hrvatskog oldtimer saveza...

 

izvjestio; Krešo V.

Zahvaljujući dobroj organizaciji i domačinskoj, da ne kažem zafrkantskoj, atmosferi, na susret u Gaeešnicu svake godine idemo u sve većem broju. Sudeći po 78 prijavljenih vozila i ostali sudionici su to skužili. Već ujutro prilikom prijavljivanja, kada smo za uspomenu dobili gaće sa šaljivim natpisom bili smo spremni za dobar provod.


više fotografija pogledajte >>ovdje<<

Dakle, OTK Kurbla iz Garešnice održali su svoj 9. promotivni susret oldtimer vozila. Ukratko susret je odlično organiziran, glavni cilj promotivne vožnje bio je grad Lipik, gdje smo posjetili ergelu konja, šetali gradskim perivojem i razgledali stare austro-ugarske vile i zgrade lječilišta. Iako je u domovinskom ratu katastrofalno razrušen, kada je uništena gospodarska infrastruktura, gospodarski razvitak ponovno je u zamahu. U Lipiku nam je poslužen ručak, ali nismo pretjerivali jer smo znali da ćemo za 2-3 sata biti posluženi obilnom večerom. Netreba posebno napominjati da gdje god smo stali, bili smo posluženi pićem i nekom zakuskom, pa čak i sladoledom!

 

Završnica je bila u dvorištu ispred klupskih prostorija, tijekom večere svim sudionicima su podijeljene zahvalnicei orginalni suvenir na kojem se nalazi mini kurbla. Sasvim slučajno,mi smo domačinima uzvratili poklonivši im orginalnu staru kurblu s naljepnicom našeg kluba.

 

Prilikom podjele specijalnih nagrada,naše članove je izuzetno obradovala činjenica da je naš Franjo Ferenčaba dobio pehar za najorginalnije vozilo, a naš klub specijalnu nagradu za klub s najviše učesnika. Tako smo sa naših 7 automobila i 2 motocikla nadmašili Novu Gradišku za jedno vozilo.

 

Poslije još malo druženja i opraštanje koje je trajalo oko sat vremena,dovoljno govori o opuštenoj atmosferi koja je vladala na cijelom susretu. Naša ekipa na povratku još staje u Popovači na sladoledu gdje nastavljamo sa zezancijom i kolonu "rasturamo" u Križu gdje svako odlazi u smjeru svog doma.

Drugi dan, Igor, Ivica i ja ranom zorom putujemo za Varaždin, gdje se održava sajam oldtimer dijelova i opreme, te izložba oldtimer vozila.


više fotografija pogledajte >>ovdje<<

Tamo srečemo još neke članove našega kluba koji su došli kao prodavači,kupci i u razgledavanje i druženje. Ponuda je takva kakva je za naše prilike, tko hoče prodati daje ispod cijene, a kupcu je uvijek previše jer love se nema a želje i volje je puno. I naravno opet je najvažnije druženje i kao što je kolega "ernesto (CHE)" napisao na jednom forumu;
"...ali opet su tu bili ljudi koji vec sto godina odrzavaju ovu nasu scenu... ne bih rekao na zivotu nego ljudi koji ovu nasu scenu odrzavaju ugodnim mjestom za zivot i bez koga ona ne bi bila naš ugodni mali oldy svijet. Ne zelim tu nabrajati odredjenje ljude jer cu nekog zaboraviti, ali ovdje kao i na Strmećkom sajmu, uvijek se nadje hrpa dugogodisnjih sljedbenika ove nase supkulture koji ovaj nas svijet ne obogacuju nego ga čine ljudski bogatim."

izvijestio: Tomislav Cesar

Nakon završetka našeg 14. rally-a u Ivanić Gradu malo nas je iznenadila spoznaja da nitko nije došao iz Siska nama najbližeg oltimer kluba, a i to da su naši najstariji članovi nekada bili pripadnici tog kluba, te pokrenuli osnivanje OTK IG. Ipak najava lijepog vremena skupila je nekolicinu nas koji smo krenuli iz Ivanić Grada, 5 motorkotaća i jedan automobil. Po dolasku u Sisak na prijemu srećemo još naših članova iz Zagreba i Siska te nas se na kraju prikupila lijepa brojka od 11 učesnika.


više fotografija pogledajte >>ovdje<<

 
Nakon prijavka od ukupno 65 vozila (30-ak motorkotaća i 65 automobila i 94 učesnika), te doručka i kave započinje službeno takmićenje automobila i motorkotaća u disciplini ispit točnosti.   Nismo se takmićili svi ali naša natjecateljska ekipa koja pohodi HROS-ovo prvenstvo pomalo je u pripremi i zagrijavanju. Svi smo odradili ovaj dio i odmah smo znali da je Martina na DKW-u jedini ženski natjecatelj na rallyu imala najbolje vrijeme u motorkotaćima 45,02 s, koje je od idealnog vremena iznosilo svega 2 stotinke.


Martina Cesar sa DKW RT 200 H iz 1952. g.

Započinje promotivna vožnje te formirani u koloni, prvo obavljamo fotografiranje na početku starog mosta nasuprot novouređene crkve i nakon pozdravne vožnje gradom Siskom krećemo ove godine prema Hrvatskoj Kostajnici  i uživamo u vožnji po lokalnim cestama koje nisu opterećene prometnom gužvom.

Po dolasku u Kostajnicu razgledamo utvrdu Zrinskih mada je izgrađena puno prije njihova dolaska i upoznajemo se sa povješću utvrde i povješću grada Kostajnice. Zanimljiv sat povijesti koji nam je približio nekadašnja bolja vremena ovoga perifernog gradića Hrvatske koji je nekako zaboravljen od Zagreba. Tu nam je organizator uprilićio objed i piće te nas sve skupa okupio u kolonu i poveo nazad ka Sisku.

Dolazimo u grad ponovno se vozimo užim središtem i odlazimo u posjet muzeju tvrđi grada Siska i u restoran u sklopu utvrde na svečanu većeru, podjelu priznanja nagrada za takmićenje i dodjelu posebnih nagrada po izboru organizatora.

Tako dobivamo zahvalu za sudjelovanje kao klub koju preuzima naš Drnda koji je inaće podrijetlom iz ovoga kraja. Martina dobiva nagradu kao jedini ženski vozać i natjecatelj, a naš novi član Nebojša Vukelić za najljepši i najstariji motocikl na rally-u.


Nebojša Vukelić


Zatim započinje dodijela nagrada za takmićenje na ispitu točnosti gdje smo ostvarili sljedeće plasmane:

Klasa B
2 mjesto Dragan Drndelić Drnda

Klasa C
1 mjesto Goran Podgorski

Klasa D

1 mjesto Martina Cesar
3 mjesto Tomislav Cesar
5 mjesto Stjepan Dijanić
7 mjeto Davor Luketić
8 mjesto Nevenko Cvetnić

Poredak klubova:

1. OTK Ivanić Grad
2. OTC Sisak
3. OTK Stari Kotaći Strmec
4. OTK Ogulin
5. OTK Međimurje


članovi OTK Ivanić Grad učesnici 22. Sisačkog oldtimer rally-a

U klasi automobila smo imali jednog natjecatelja Darka Lukšića sa Porcheom koji je bio toliko prebrz na stazi da je osvojio visoko 10 mjesto :)

Posebno nas se je dojmila gesta domaćina prema njihovom bivšem predjedniku i sadašnjem tajniku g. Zdenku Prelcu koji se sprema povući prema njegovim rijećima i sa tog dužnosničkog mjesta nakon izobrazbe novog tajnika posebnom plaketom koja mu je dodijeljena za dugogodišnji rad u Sisačkom oldtimer klubu

 

 

Nakon dodijele pozdravili smo se sa našim prijateljima iz OTC Sisak i zahvalili im na divno organiziranom rally-u koji je pokazao ponudom da to nemora biti suhoparan nezanimljiv rally sa odlaskom od točke A do točke B i dodijele priznanja uvijek istima po preporuci prijatelja. Kotizacija koja nije toliko mala, ali opet i ne toliko velika uz uslugu koja nam je pružena u gastronomskom smislu da nismo cijeli dan gladni uz krafnicu pa da i ono što dobiješ na kraju dana nemožeš pojesti jer si pregladnio na žarkom suncu.

 


Nevenko i Davor                                                   Vlado i Davorin

Dakle, rezime:
VIDIMO SE SVAKAKO I NA GODINU!!!

 

 

izvijestio: vu.k i Tomek

14. po redu oldtimer rally, održali smo kao i svake godine, zadnju nedjelju u Kolovozu. Kišovito jutro i najava kiše zasigurno su spriječili dolazak većeg broja sudionika, no mi smo zadovoljni i brojkom od 81-og prijavljenog vozila, što i nije malo za našu oldtimer scenu.

 
više fotografija pogledajte >>ovdje<<

Ujutro klasika, prijava u centru grada,podjela startnih brojeva,suvenira,sendviča i sokova. Pošto se održavalo HROS-ovo takmičenje za motocikle, dio ih odlazi na obližnji poligon gdje je već bila postavljena staza i mjerni uređaji. Nakon odrađenih ispita spretnosti i točnosti, ponovo se svi okupljamo u centru grada i krećemo u organiziranu vožnju.

Prvo odredište Čazma, gdje se parkiramo na trgu kako bi građani mogli razgledati vozila, a mi se okrijepili pićem. Zatim idemo do nedalekog seoskog turizma, gospodina Dinka Piraka, gdje nas dočekuje ručak, odmor i razgledavanje imanja. Putem do gosp. Piraka, kiša je u potpunosti prestala pa smo dalje mogli neometano uživati u vožnji i druženju.

Dok ostali ručaju, komisija obilazi parkirana vozila i trudi se izabrati najuređenija i najzanimljivija. Zadatak nije nimalo lak jer ima stvarno lijepih primjeraka. Posao nam samo olakšava činjenica da pomalo ignoriramo vozila naših članova (što običavamo svake godine), kako bi izbjegli svaku pristranost. Na kraju izbor pada na motocikl Ardie RZ 200 iz 1937. g., a od automobila na VW 1600 Karman Ghia, naravno nekoliko pehara će dobiti i ostala vozila. Primjetan je bio i veći broj Opel vozila,od kojih su neki, moram priznati došli na moj poziv jer mi je kao vozaču Opela bila želja da nas okupim na jednom mjestu. Odaziv bi i ovdje bio veći da nije bilo spomenute kiše. Treba spomenuti i spontano okupljanje MZ kluba,što nije promaklo našim članovima od kojih su neki također štovatelji te marke.


članovi MZ foruma

Nakon ručka krenuli smo prema drugom odredištu  ka Velikoj Ludini, gdje je isto organizirana izložba za građane, a nas je čekala okrjepa i zakuska. Poslije toga, preko poznate šume "Žutice" putujemo za Ivanić, razlog ovog "šumskog putovanja" su radovi na cesti u Graberju-Ivanićkom, pa smo sudionike i njihova vozila željeli poštedjeti blatnjavog i raskopanog puta! U Ivaniću opet parkiramo u centru i odlazimo na svečani ručak u hotel Ivanićanka, tu su pročitani rezultati takmičenja motorkotača za prvenstvo HROS-a  i podijeljeni pehari za osvojeni plasman.


više fotografija sa takmičenja i vožnje oko čunjeva pogledajte >>OVDJE<<

Na takmičenju sudjelovalo 21 takmičar iz pet Hrvatskih oldtimer klubova Karlovac, Rijeka, Delnice, Ogulin i Ivanić Grada. Nažalost iz Zadra je bio jedan natjecatelj, ali je došao autom tako da taj klub u Ivaniću nije nastupio.

Rezultati po klasama:

Klasa D motocikli proizvedeni od 1931-1945 g.
1. Nebojša Vukelić – Ardie – OTK Ogulin
2. Ivica Filipović – PUCH – OTK Rijeka
3. Martina Cesar – DKW – OTK Ivanić Grad

Klasa E motocikli proizvedeni od 1946-1960 g.
1. Alem Krivec – Tornax – OTMK Karlovac
2. Zlatko Bajec – DKW – OTMK Karlovac
3. Stjepan Cepetić – BMW – OTK Ivanić Grad

Klasa F motocikli proizvedeni od 1961-1970 g.
1. Goran Podgorski – Moto Guzzi – OTK Ivanić Grad
2. Damir Tomašić – Moto Guzzi – OTMK Karlovac
3. Tomislav Cesar – MZ  –  OTK Ivanić Grad

Klasa G motocikli proizvedeni od 1971-1982 g.
1. Marin Cerovečki – MZ  – OTK Ivanić Grad
2. Nino Ivančić – BMW – OTK Delnice
3. Stjepan Dijanić – BMW – OTK Ivanić Grad

Klasa P motocikli sa bočnom prikolicom
1. Dragan Drndelić – BMW s prikolicom – OTK Ivanić Grad
2. Mladen Crnički – URAL s prikolicom – OTK Ivanić Grad

Poredak klubova:
1. Ivanić Grad
2. Karlovac             
3. Rijeka                            
4. Ogulin                          
5. Delnice                         

Vrijedi spomenuti i vozače i vozila koji su po prvi puta učestvovali na klasičnom oldtimer susretu, njima to neka bude podstrek za daljnja druženja, a nama služi na čast što su upravo kod nas počeli, dakle;

-Davor Karašić s izuzetno rijetkim i jedinim u HR registriranim motociklom MIELE 420 iz 1938. god.
motocikl je radne zapremine 98 ccm, a ponosni smo što je Davor član našeg kluba.

-Željko i  Irena u Opel Manti B

-Luka i Dijana, isto Opel Manta B

-Siniša i Đurđica Munđar s Opel Kadett-om C, karavanom iz 1977

-Danijel Rašić s VW golf 1

-naš predsjednik Z.Jambrešić s potpuno obnovljenom Z-750, (fićo"kontraš") 

-i "naš" Dragec Podgorski prvi put je na susret izveo VW-a 1600 L (L-limuzina, na bazi vw bube)

 Naravno podijeljeni su i pehari za vozila i još smo se malo družili uz piće i razgovor.

 

 

HVALA SVIMA KOJI SU DOŠLI I SUDJELOVALI, VIDIMO SE SLJEDEĆE GODINE!!!

izvijestio: Tomislav Cesar

Petak 16.08.13. polazak za Zadar preko Bosne na motorima.


više fotografija pogledajte >>OVDJE<<

17.08.13. je okupljanje je započelo u Zadru na starom mjestu kod zadarskog oldtimer kluba. Jutarnja kavica, krafnica, prijava i čavrljanje. Ukupno nas je na takmičenje došlo 22, od toga nas 9 vozaća iz Ivanića, a pošto mi već pomalo tradicionalno dolazimo na ovaj rally sa svojim obiteljima sve nas je skupa iz Ivanić Gradskog OTK bilo 16-oro.

Pregledavamo stazu za natjecanje i polako se psihićki pripremamo za start rally-a koji je uslijedio u 10,00 sati. Krećemo u koloni sa pratećim vozilom, kombijem koji je imao punu kacu leda, a u ledu osvježavajuća pića i lubenice, tako da se domaćin pobrinuo da ne bi ostali žedni i ne daj bože dehidrirali. Prvi smo krug napravili po poluotoku staroj jezgri grada Zadra i uputili se obilaznicom ka Murvici i Posedarju. Malo je nezgodan izlazak iz grada jer je ovogodišnja turistička sezona počela nešto kasnije, a usred prekrasnog toplog vremena bez obzira što je i Gospa prošla još je bila u punom jeku pa nas je prometna gužva ipak malo zaštopala. No kako smo prilazili Posedarju i skrenuli za Novigrad gdje je bilo i krajnje odredište ovogodišnjeg rally-a, gužva je počela je jenjavati, a Novigradska cesta nam se potpuno otvorila tako da smo jednostavno plovili asfaltom i uživali u prekrasnom pogledu na novigradsko more i pejzaž koji nas je okruživao. Jedino nam je malo Ćiro sa svojim Puch-om  nametnuo doživljaj deratizacije komaraca, no to je isto trajalo samo dok nije sve pogorilo iz auspuha :).


Dolazak u Novigrad, doček predstavnika tamošnje Turističke zajednice fritule, kolači, prošek, travarica, medica, lozovača i hladna voda. Lagano smo grickali kolačiće dok je organizator pripremao prvu stazu. Početak  takmičenja svi smo u hladu i napeto promatramo vozače na žarkom podnevnom suncu. Druga vožnja drugi redoslijed, proba tko želi i start. Nakon završenih posebnih ispita organizator nas u koloni odvodi na obližnju plažu na kojoj se rashlađujemo u prekrasno toplom moru i prekrasnom pogledu na Masleničke mostove.

Nakon kupanja i razonode odlazimo u restoran Mika gdje ručamo pijuckamo i ugodno se zabavljamo uz dodjelu diploma i pehara najboljima.

Klasa D
1. Ivica Filipović Ćiro – PUCH  –  OTK Rijeka
2. Martina Cesar – DKW – OTK Ivanić Grad
3. Nebojša Vukelić – Ardie – OTK Ogulin

Klasa E

1. Stjepan Cepetić - BMW - OTK Ivanić Grad
2. Milan Zrnić - PUCH - OTK Ogulin

Klasa F
1. Tomislav Cesar - MZ 150 - OTK Ivanić Grad
2. Darko Vraneš - Honda - OTK Ivanić Grad
3. Damir Tomašić - Moto Guzzi - OTMK Karlovac

Klasa G
1. Stjepan Dijanić - BMW - OTK Ivanić Grad
2. Marin Cerovečki - MZ 175 - OTK Ivanić Grad
3. Predrag Drezga - MZ 150 - OTK Zadar

Klasa P
1. Dragan Drndelić- BMW s bočnom prikolicom - OTK Ivanić Grad
2. Mladen Crnički - URAL s bočnom prikolicom - OTK Ivanić Grad

Poredak Klubova
1. OTK Ivanić Grad
2. OTK Rijeka
3. OTK Ogulin
4. OTMK Karlovac
5. OTK Zadar
6. OTK Delnice

Nakon dodjele, par pozdravnih rijeći organizatora, dodjela zahvalnice domaćem kulinaru "Miki" pozdrav i zahvala gostiju i lagano krećemo prema svojim kućama ili prenoćištu.

 

Pošto je ovo bio za nas koji smo došli iz najudaljenijeg grada dodatni problem vratiti se iste većeri kući organizirali smo se i prespavali kod prijatelja u Vrsima, Privlaci, Povljani, a naš smo put povratka zamislili tako pošto smo većinom putovali na motorima da se navratimo do izvora Une koji je u zadnje vrijeme postao turističko izletnički hit u Hrvatskoj. Ugodno smo se iznenadili viđeni, napili se prave izvorske vode i uživali u nedirnutoj prirodi. Isprobali smo ličku rakiju i  ručali, te se preko Like, Pokuplja i Banije na kraju dana vratili kući.

 
                                                      
 

 

 izvjestio. Krešo V.

Početkom Kolovoza OTK Međimurje iz Čakovca održava oldtimer susret, to je jedan od najmasovnijih susreta u Hrvatskoj. Tako je bilo i ove godine, susret je međunarodnog karaktera i blizina Slovenske granice uvjetovali su da se na startu pojavi tek nešto manje od dvjesto vozila, od toga je po mojoj procjeni oko trečinu imalo strane registarske pločice.

   
više fotografija pogledajte >>OVDJE<<

Nakon prijave, doručka i izložbe vozila u 10 i 30 sati krenuli smo u vožnju, prvo do Ivanoveca, gdje smo u Društvenom domu, nakon okrijepe, posjetili izložbu pisačih i računalnih strojeva i radio i ostalih aparata, kolekcionara gosp. Josipa Balog-a.

Iako je izloženo preko 400 strojeva i aparata, a kod kuće ih ima još, gosp. Balog nam je ukazao na tužnu činjenicu da nitko od državnih institucija do privatnih osoba nema sluha da zbrine njegovu kolekciju. Naime iz sadašnjeg prostora, koji je ionako premali, uskoro se mora iseliti, a iako bi on poklonio cijelu zbirku nekome tko bi ju izložio, do sada još nije našao ozbiljnog interesenta. Takav odnos institucija i države pomalo govori o brizi za tehničku i kulturnu baštinu u našoj državi! Koliko je samo truda, vremena i volje uložio g. Balog u sakupljanje i restauraciju eksponata,nama nije teško zamisliti pošto se isto bavimo vrlo sličnim hobijem. Napuštamo Ivanovac u nadi da če se naći riješenje za ovu vrijednu zbirku i da neće napustiti našu državu! Naše sljedeće odredište je Mali Mihaljevec, novo otvoreni restoran "Kneja" u sklopu seoskog turizma Juras.

Tamo nas je također dočekalo osvježenje u vidu slanih kiflica i hladnog pića, a sam restoran oduševio nas je svojom arhitekturom. Naime napravljen je od masivnih trupaca uvezenih iz Češke i teško ga je opisati riječima, ali zato imamo svoju foto galeriju koja če donekle dočarati atmosferu, ne samo restorana nego i cijelog susreta.
Usputno osvježenje u Badličan-u, u šumi kod "labirinta života" i odlazimo u Macinac, gdje nas pod velikim šatorom dočekuje piće i zakuske s hladnih plata, tu se je uz muziku i malo zaplesalo. Nakon toga povratak u ČK na ručak, druženje i dodjelu pehara,a još treba spomenuti da nas je organizator na svakom stajalištu tijekom susreta opskrbljivao s dovoljnom količinom hladnog pića, koje je bilo neophodno po "paklenoj" vručini koja je vladala.
Još riječ-dvije o vozilu koje je najviše impresioniralo članove našega kluba, iako je bila prisutna trkača verzija Renault Alpine, Corveta, Jaguar.., najviše smo se zagledali u mali kabriolet Aero 500.

Aero je češki proizvođač automobila koji je postojao od 1929 d0 1947,a na susretu u Čakovcu smo imali priliku vidjeti čak dva primjerka.

izvijestio: Tomislav Cesar

Eto nas i ove godine na ovom oldtimer susretu na kojem tradicionalno sudjelujemo od njihovog osnutka, a tradiciju je započeo naš Mladen koji je godinama ljetovao u Biogradu i uvjek se vozikao onuda na svom Guzziu i primjećen od tamošnjih oldtimeraša koji su ga tada pozvali na druženje i tako već dobrih 10-etak godina. Ove nas se godine uputilo u nešto većem broju nego inaće s obzirom da nije takmičenje ali je nekako dosta dug period lošeg vremena utjecao na polazak naših članova jer je najava bila odlična i tako je i bilo. 

Dakle deset naših učesnika, subota 27.srpnja sa pet motora jednim oldtimer automobilom i pratnjom u slučaju kvara. Došli smo svakako i od svuda. Neki su potegli direktno iz Ivanića najkraćim putem, a Darko i Medo su zaprašili sa Horexom i BMW-om preko Bosne do Knina i spustili se u Biograd.


više fotografija sa ovog oldtimer susreta pogledajte>>>OVDJE<<<

Uglavnom okupljanje je bilo ove godine na rivi u Biogradu, odakle se kretalo u 10 sati za  Sv. Filip i Jakov gdje je bila marenda od ribica i tune, te stanka od dva sata za kupanje. Potom smo krenuli na vžnju ka Zadru i uz jaku policijsku pratnju vrlo brzo prošli Zadarsku prometnu gužvu do luke gdje smo parkirali tik do Zadarskih orgulja. Kupanje, razgledavanje grada, spavanje u parku bilo je prepušteno učesnicima da si organiziraju vrijeme od dva sata i utroše ga ako hoće i na milenijski skok koji je bio taj dan organiziran na Zadarskoj rivi od strane DM-a.

Nakon ove stanke formiramo kolonu automobila i motorkotača i krećemo prema Poličniku gdje smo bili od strane organizatora počašćeni ručkom (juha, rižoto na crno i vrućom janjetinom) popili soka, vina, vode i učestvovali u dodjelipriznanja, zahvlnica, suvenira i pehara, te je naš Vinko Medved osvojio pehar za najljepši motocikl BMW R 25/3 iz 1953. godine.

Rastali smo se uz pjesmu loklnog sastava koji je zabavljao goste svojim dalmatinskim repertuarom, do nekogog drugog sureta oldtimera.

Naš član Franjo Ferenčaba je iskoristio priliku i u Zadru dočekao svoju unučicu koja se sa roditeljima nakon pet tjedana vratila sa Lastova. Unućica je toliko uznapredovala i promijenila se da se je naš Franju sav raspametio kada ju je ugledao. Ugodno su proveli dragocijenih dva sata, a njegov je sin tada krenuo kući sa obitelji.

 

 

 

 

 

Izvijestio: Tomislav Cesar


Karlovački rally 13 po redu u suorganizaciji sa MK Legija iz Karlovca koja je za taj vikend održala svoj redoviti moto party na međunarodnoj razini na kupalištu Grdun pored Karlovca.


Nagrađeni sudionici Karlovačkog  rally-a. Više slika pogledajte >>>OVDJE<<<

Okupljanje je bilo na već poznatom mjestu, šetnica kraj Gradske kavane prijave i priprema za polazak trajala je do nekih 10 i 30 zbog kašnjenja, a koga će ako ne autora ovog teksta. Naime na prilazu na autocestu odnosno prilikom dolaska na naplatne kućice u Lučkom obaviješteni smo da su dvije prometne nesreće na auto putu, te se okrećemo sa automobilima i odlazimo na staru karlovačku. No i u Karlovcu su bili radovi na prometnici prema Švarći gdje se je održavao ispit spretnosti i točnosti tako da smo napravili krug po čitavom kvartu kako bi došli do osnovne škole gdje smo planirali zaparkirati automobile i spustiti motocikle sa prikolica.

 

Dakle polazak,  promotivna vožnja gradom i prve kapi kiše koje su bile sve rjeđe kako smo se udaljavali od centra što nas je posebno veselilo. Stižemo na poligon gdje nam je organizator upriličio ispite spretnosti i točnosti.  Svi su rivali tu čak je i Ogulin došao u jačem sastavu nego li u Rijeku jedino su ovaj puta zakazali prikoličari kako iz našeg kluba tako i iz ostalih te se ovaj puta klasa neće bodovati, a jedini učesnik sa prikoličarem je bio iz USV Samobor.

Nakon natjecanja započela je turistička  vožnja prekrasnim krajolikom od Karlovca prema Netretiću i Jurjevskom Brodu odnosno Sloveniji. Prvo stajalište je bilo u Velikoj Paki gdje su nas ugostili članovi MK Bezkintos gdje smo se okrijepili i pogledali njihove klupske prostorije koje su po našem mišljenju izuzetno motoristički uređene i stopljene sa ostalim prostorom DVD-a.

 

 

 

Nastavili smo put  Ribnika gdje smo se takođe kraće zaustavili, te nastavili ka Jaškovu i kupalištu Grdun gdje su nas dočekali biker-i koji su uživali u kupanju i biker-skom logoru na kupalištu.

Tu nam je domaćin pripremio gulaš i piće, te uz pomoć razglasa započeo proglašenje pobjednika drugog kup natjecanja ove godine koje se boduje za prvenstvo HROS-a za motorkotače i posebne nagrade sudionicima i sponzorima.

Dakle poredak je po klasama sljedeći:

Klasa D:
1.    Ivica Filipović Ćiro – PUCH  –  OTK Rijeka
2.    Martina Cesar – DKW – OTK Ivanić Grad
3.    Nebojša Vukelić – Ardie – OTK Ogulin

Klasa E:
1.    Alem Krivec –  Tornax – OTMK Karlovac
2.    Stjepan Cepetić – BMW R  – OTK Ivanić Grad
3.    Zlatko Bajec – DKW – OTMK Karlovac

Klasa F:
1.    Robert Kurteš – Tomos – OTK Ogulin
2.    Zdravko Begović – Moto Guzzi – Karlovac
3.    Goran Podgorski – Moto Guzzi – OTK Ivanić Grad
4.    Tomislav Cesar – MZ – OTK Ivanić Grad

Klasa G:
1.    Marin Cerovečki – MZ – OTK Ivanić Grad
2.    Nino Ivančić – BMW – OTK Delnice
3.    Stjepan Dijanić – BMW – OTK Ivanić Grad

Poredak klubova:
1.    OTK Ivanić Grad
2.    OTMK Karlovac
3.    OTK Ogulin
4.    OTK Rijeka
5.    OTK Delnice
6.    OTK Zadar

 


pobjednićaka ekipa OTK Ivanić Grad

U klasi izvan konkurencije bilo je dosta natjecatelja, a prva tri mjesata su osvojili članovi USV Samobor , a ekipu je predvodio i pobijedio g. Boško Odak.


                članovi USV Samobor

Na ovom rally-u Ogulinski klub je predstavio dosta lijepih novouređenih modela marke Tomos, te SU osvojili posebne nagrade. Tako se je tu našlo dva vrhunski uređena remenjaša vlasnika Gorana Kolića i Roberta Kurteša, te dvije 15-ce vlasnika Tomislava Pribanića i Zorana Župana. Uz Tomos ekipu bio je i Nebojša Vukelić sa Svojim Ardie-m koji je odnedavno pristupio u članstvo OTK Ivanić Grad, ali se još ove godine takmiči za matični klub što smatramo da je vrlo korektno sa njegove strane.


Goran Kolić i Nebojša Vukelić sa novouređenim motorkotačima, članovi OTK Ogulin

Nakon dodjele priznanja uslijedilo je druženje, kupanje i razonoda. Mi smo se zadržali nešto kraće jer nas je došlo sa svih strana (Vir, Cres, Zagreb, Ivanić) pošto neki članovi koriste godišnje odmore, ali nisu htjeli propustiti ovaj rally na kojem OTK Ivanić Grad sudjeluje od održavanja prvog Karlovačkog rally-a.

 

 
 

 

 

 

izvjestio: Krešo V.


više fotografija sa otvorenja pogledajte >>>OVDJE<<<

 

04. srpnja 2013 muzej automobila Ferdinand Budicki otvoren je za javnost, dan ranije bilo je otvorenje za VIP goste i novinare. Ovom svojevrsnom povjesnom trenutku za oldtimeraštvo i tehničku kulturu morali su prisustvovati i članovi našeg kluba.Kako smo do sada bili jedna od rijetkih država koja nije imala nacionalni muzej o automobilizmu i o razvoju istoga, nakon ovog otvorenja i to je ispravljeno.Muzej nosi ime prema začetniku našeg automobilizma Ferdinandu Budickom, bravaru i trgovcu bicikala, šivaćih strojeva, gramofona, motorkotača, automobila te koječega, koji je prvi došao u Zagreb s automobilom marke Opel u travnju 1901.,te je također i jedan od osnivača prvog Hrvatskog automobilskog kluba 1906. godine.  Muzej je  smješten u prostoru bivše zagrebačke tvornice Pluto, u ulici Ljudevita Posavskog 48, na preko 1000 kvadrata izložbenog prostora, u kojem ćemo moći vidjeti niz sadržaja vezanih za 115 godina povijesti automobilističke kulture u Hrvatskoj.

 

Izloženo je bilo 30-tak oldtimer automobila, oko 20 motocikala,modeli i makete autića te razni foto i video materijali vezani uz povijest automobilizma u Hrvatskoj. Najstariji izloženi automobil je Fordov model T iz 1922 godine,te Nash Standard Six iz 1928. Muzej je pretežno ispunjen privatnim eksponatima,tako da će se postav izložbe mijenjati i nadopunjavati,a predviđeno je održavati tematske izložbe fotografija, tehničke radionice,predavanja i tribine, projekcije filmova te druge manifestacije kojima bi se promovirala automobilistička kultura.A jedan od glavnih ciljeva muzeja, bit će osnivanje Društva za proučavanje povijesti automobilizma u Hrvatskoj, koje će se baviti prikupljanjem i arhiviranjem građe, održavanjem predavanja i na koncu tiskanjem nove monografije na temu autombilistike. Radno vrijeme muzeja bit će od 10-19 sati,svakim danom,vikendom i praznikom.

 

Muzeju želimo uspjeh u radu i postojanju i podržavamo svaku aktivnost kojoj je cilj promoviranje oldtimeraštva i tehničke kulture!

 

 

 

izvjestili: Igor i Paulina V.

28-30. 06. posjetili smo oldtimer susret u Subotici. Susret je bio međunarodnog karaktera pa su tako pored učesnika iz ex Jugoslavije, bili prisutni i gosti iz Njemačke,Austrije i Mađarske. Petak popodne je bio prijem gostiju i parkiraranje vozila te priprema za jutarnju vožnju do Apatina i toplica.

Pohvalno je da su rutu dugu oko 100 km u jednom smjeru odradila i najstarija vozila poput Forda "T" iz 1917 godine.U toplicama je bila izložba za posjetitelje te okrijepa,kupanje u bazenima i ručak. Oko 15 sati smo se zaputili prema Subotici gdje se održala izložba na centralnom gradskom trgu i dodjela nagrada za najstariji i najljepši automobil i motocikl.  Nedjelja ujutro je počela sa sajmom dijelova za starodobna vozila a završila izložbom na Paliću gdje je bilo izloženo oko 110 vozila.

 
više fotografija pogledajte >>>OVDJE<<<

U vremenu prije ručka bio je organiziran posjet ZOO vrtu. Nakon pozdravljanja s domacinima oko 15 sati zaputili smo se prema Valpovu jer smo doznali da se tamo održava mimohod starodobnih vozila. Priključili smo se zadnju sekundu te odradili mimohod po centru grada! Po završetku se okupili u restoranu "kod Mihe" sa kolegama Krešom i Ivicom te društvom iz OTK Našice.Sve u svemu ispunjena 3 dana druženja. Povratak kuci odradili sa kolegama iz kluba.

izvijestio: Krešo V.

Zadnji dan lipnja u Đakovu je u sklopu Đakovačkih vezova,održana izložba starodobnih vozila i starina.
Parkiralište ispred Đakovačke katedrale bilo je skoro pretijesno da primi sve sudionike,oko 50-tak vozila, a među njima bili su i predstavnici iz našeg kluba. Do 11 sati trajalo je okupljanje,prijave i doručak, a zatim je otvorena izložba uz pozdrav gradonačelnika i predsjednika OTK Đakovo.


više slika pogledajte >>ovdje<<

Nastupali su tamburaši i mažoretkinje, a djecu je uveseljavao mađioničar. U gradu ispijamo kavu i oko pola jedan krećemo u vožnju ulicama Đakova i u posjetu Đakovačkoj ergeli.  Tamo nas dočekuje duhovita djelatnica koja nas ukratko upoznaje s povješču i trenutnim stanjem u ergeli i pastuharni i vodi nas u kratak obilazak. Nakon toga idemo u caffe bar "Nice" na okrjepu uz domaće kiflice i piće po želji, tamo naravno isto sviraju tamburaši. Opet kratka vožnja do "vezovačkog šatora" na svečani ručak i podjelu zahvalnica i poklona,tu je i točena piva u režiji organizatora. Mi se,kao savjesni vozači, odlučujemo za odlično Osječko tamno bezalkoholno.

Za vrijeme ručka naši prijatelji iz OTK Našice pozivaju nas da im se pridružimo u obližnjem Valpovu,gdje njihov klub gostuje na "Ljetu Valpovačkom". Pošto je još dosta vremena do kraja dana, ovakvu priliku ne propuštamo. U Valpovo stižemo netom prije formiranja kolone oldtimer vozila,te im se pridružujemo.
Zahvaljujući mobilnoj telefoniji, prije samog centra grada koloni se pridružuje i kolega Igor V. koji se vračao sa susreta u Subotici i mada je na putu već treći dan,ne propušta priliku za još jedno druženje.
U centru Valpova atmosfera kakvu mogu napraviti samo Šokci;  konjske zaprege, narodne nošnje, tamburaši... i razdragana gomila ljudi koja sa zanimanjem prati našu kolonu vozila! Nakon  kruga po centru,vraćamo se u restoran "kod Mihe" gdje nas ljubazni domaćini časte večerom i pićem te vodimo živahan razgovor o oldtimer susretima i vozilima.
U sumrak opraštanje i krećemo na četverosatnu vožnju svojim kućama.

Izvijestio: Tomek


više fotografija pogledajte >>OVDJE<<

 

UHVIDR-a Ivanić-Grad je 30.06.2013. g. od 09,00 do 19,00 sati u Ivanić-Gradu, na sportskom parku „Zelenjak“, Omladinska bb, u sklopu manifestacija za dane Grada, provela projekt „Branitelji gradu-Da se ne zaboravi“.

Projekt se sastojao od dvije cjeline i to:

U sklopu akcije „Da se ne zaboravi“ u svrhu promicanja vrijednosti Domovinskog rata sa sportskog parka „Zelenjak“ biciklom iz Ivanić-Grada za Vukovar su krenuli članovi UHVIDR-a Ivanić-Grad, te će sa Mariom Stokićem sukladno vlastitom nahođenju i mogućnostima odvesti dionicu puta.

Nakon toga na sportskom parku započelo je takmičenje 22 ekipa braniteljskih udruga i udruga civilnog društva u kuhanju ribljeg paprikaša. Uzorke paprikaša ocijenio je ocjenjivački sud u kojem je bio i voditelj projekta i poznati komedijaš Damir Folnegović-Blaž. Sav skuhani paprikaš je nakon uzimanja uzoraka za ocjenjivanje podijeljen građanima besplatno.


Blaž u društvu ženske vokalne grupe IVE iz Ivanić Grada

Mi smo se kao klub na poziv UHVIDR-e vrlo rado odazvali i dovezli na i u našim oldtimer vozilima, te upriličili na ulazu u Zelenjak malu oldtimer izložbu, te sudjelovali u svemu ponuđenom kao kušaći dobroga fiša.

 

Blaž je sve skupa dobro vodio i zabavljao prisutne natjecatelje i goste uz nastup ŽVG IVE  i domaću tamburu što je dodatno dalo elana natjecateljima da se što bolje potrude u kuhanju fiša. Na kraju je ocjenjivački sud u sastavu g. Vladimir Škrobo (vl. restorana "Baranjska kuća" www.baranjskakuca.cjb.net ), g. Ivan Jantolić (predsjednik HČZ Ivanić Grad) i g. Vlado Barilić (predsjednik UŠR Lonja) sve isprobao i podjelio nagrade, a pobjedu su odnjeli dečki iz Hrvatskog časnićkog zbora Pakrac - Lipik na čemu im i čestitamo.

Ostvareni rezultati i nagrađeni:

1.HČZ Pakrac-Lipik
2.HVIDR-a Ivanić Grad
3.HČZ Vrbovec,
4.Svi ostali sudionici fišijade

No nije to bilo sve od događanja u Ivanić Gradu, već tradicionalno mladi Auto klub  iz Ivanić Grada koji se bavi tuning-om automobila organizirao je izložbu u centru Ivanić Grada na trgu V. Nazora sa bogatim programom i natjecanjem u raznim disciplinama tuning-a automobila, muzičkog razglasa u automobilima i spretnosti ekipa u raznim igrama koje je domačinski klub uprilićio za sudionike ove manifestacije.


više fotografija pogledajte>>ovdje<<

 

izvijestio. Krešo V.


                                                                                 više slika pogledajte >>ovdje<<


Članovi OTK Ivanić-Grad bili su aktivni i ovaj vikend, pa smo tako s četiri automobila (Franjo, Ivica, Mladen, Krešo) i jednim motociklom (Davor), pohodili Delnice. Tamo se održavao 19. goranski oldtimer rally u organizaciji OTK "Delnice 1995".
Ujutro klasika, prijava i plačanje kotizacije zatim doručak i kava. U 10 i 30 start i počasni krug ulicama Delnica, pa pravac Fužine gdje na jezeru Bajer konzumiramo kolače i
piće. Daljnih 27 km vozimo do Tribalja gdje nas očekuje sljedeća okrijepa, tu se naša ekipa zadržava nešto duže jer uočavamo kvar na jednom od vozila.

Takva iznenađenja dočekujemo spremni i iz prtljažnika vadimo kutije s alatima i rezervne dijelove, u pomoć nam priskaću i dva mladića "domorodca" a i jedno vozilo
organizatora ostaje s nama, te nas kasnije vodi do zadnjeg odredišta rallya, Novog Vinodolskog.
Tamo se parkiramo na gradskom trgu i razgledamo Župnu crkvu i posjećujemo Narodni muzej i galeriju.Oko 16 sati ručamo i čekamo završnu svečanost, poslije koje vozila premještamo na gradsku rivu i svi kojima se ne žuri doma, idu na panoramsku vožnju brodom.



Par riječi o nagrađenim vozilima i posadama; američki Hupmobile iz 1921. godine u vlasništvu Slovenca Simeona Roliha, proglašen je najuređenijim automobilom rally-ja, te Citroënov Traction Avant iz 1955. godine čiji su vlasnici, Boris i Milka Lenac iz Rijeke proglašeni najsimpatičnijom posadom.
Do nagrada su došli i Nebojša Vukelić iz Ogulina za najuređenijeg motocikla Ardieja iz 1937. godine, te najoriginalnije posade, Dražen i Katica Jakopović iz Varaždina na Hondi 500 iz 1976. godine iz Varaždina.  Izidor Toljan za prikoličara BSA 500 iz 1939. godine iz Novog Vinodolskog.

Do nagrada su došli i Nebojša Vukelić iz Ogulina za najuređenijeg motocikla Ardieja iz 1937. godine, te najoriginalnije posade, Dražen i Katica Jakopović iz Varaždina na Hondi 500 iz 1976. godine iz Varaždina i Izidor Toljan za prikoličara BSA 500 iz 1939. godine iz Novog Vinodolskog. Osim iz Hrvatske, ponosni vlasnici oldtimera na rally su došli iz Austrije, Belgije, Italije i Slovenije. (Večernji list) - See more at: http://www.oldtimeri.hr/vasa-prica/utrke-susreti-izlozbe/item/553-goranski-oldtimer-rally#sthash.0EbETgxO.dpuf

američki Hupmobile iz 1921. godine u vlasništvu Slovenca Simeona Roliha, koji je proglašen najuređenijim automobilom rally-ja, te Citroënov traction avant iz 1955. godine čiji su vlasnici, Boris i Milka Lenac iz Rijeke proglašeni najsimpatičnijom posadom. 

- See more at: http://www.oldtimeri.hr/vasa-prica/utrke-susreti-izlozbe/item/553-goranski-oldtimer-rally#sthash.0EbETgxO.dpuf

američki Hupmobile iz 1921. godine u vlasništvu Slovenca Simeona Roliha, koji je proglašen najuređenijim automobilom rally-ja, te Citroënov traction avant iz 1955. godine čiji su vlasnici, Boris i Milka Lenac iz Rijeke proglašeni najsimpatičnijom posadom. 

- See more at: http://www.oldtimeri.hr/vasa-prica/utrke-susreti-izlozbe/item/553-goranski-oldtimer-rally#sthash.0EbETgxO.dpuf

američki Hupmobile iz 1921. godine u vlasništvu Slovenca Simeona Roliha, koji je proglašen najuređenijim automobilom rally-ja, te Citroënov traction avant iz 1955. godine čiji su vlasnici, Boris i Milka Lenac iz Rijeke proglašeni najsimpatičnijom posadom. 

- See more at: http://www.oldtimeri.hr/vasa-prica/utrke-susreti-izlozbe/item/553-goranski-oldtimer-rally#sthash.0EbETgxO.dpuf

američki Hupmobile iz 1921. godine u vlasništvu Slovenca Simeona Roliha, koji je proglašen najuređenijim automobilom rally-ja, te Citroënov traction avant iz 1955. godine čiji su vlasnici, Boris i Milka Lenac iz Rijeke proglašeni najsimpatičnijom posadom. 

- See more at: http://www.oldtimeri.hr/vasa-prica/utrke-susreti-izlozbe/item/553-goranski-oldtimer-rally#sthash.0EbETgxO.dpuf
Nešto skromnija organizacija, dobra ekipa, druženje i putovanje gorskom i primorskom Hrvatskom odlike su ovoga susreta.