U Ivanić-Grad je prvi ozbiljniji i vredniji motocikl  BMW 500 ccm stigao negdje polovicom  dvadesetih godina prošlog stoljeća. Od tada je  zavladalo i zanimanje ostalih građana za ovakav vid prijevoza, no rodila se tu i individualna ljubav koji su osim uobičajenih svakodnevnih potreba počeli koristiti motocikle za razonodu i sportska natjecanja. Tako je i prvi motocikl služio vlasniku za razonodu i uživanje u vožnji, a ne za svakodnevne potrebe s obzirom da je dotični gospodin u Ivanić-Grad dovezao i prvi automobil na ovo područje.

 

Obitelj dr.Šipuša-prvi motocikl BMW R42 1926. g.                  Leopold Bubenik i Puretić Ivan 1936. g.
 

Pokretač cijele ove priče o našem Klubu je g. Ivan Kereš koji se još od svoje rane mladosti s početka 60-ih počeo baviti oldtimerstvom. Vozikao je već tada stare motocikle zbog životnih okolnosti kojima je bio okružen pa ih onda počeo i sakupljati. Pošto je nekoliko godina proveo radeći u Njemačkoj, tamo je uvidio koliko oldtimerstvo može biti cijenjeno i unosno. Naravno uz sakupljanje se neke stvari restauriraju, ali se i stvaraju viškovi i nepotrebni dijelovi koji se daju mijenjati i prodati. Tako je Kereš razvio trgovački smisao te je postao i poznati trgovac oldtimera i oldtimer dijelovima kako u Hrvatskoj tako i izvan nje. Svoj hobi prenio je i na sina Renata koji je otišao korak dalje i otvorio radionicu za popravak i prodaju motocikala i pratećih dijelova.

Početkom 90-ih godina, uz Kereša pojavilo se i nekoliko entuzijasta iz Ivanić-Grada koji su započeli sa skupljanjem po uzoru na njega, a jedan od najustrajnijih u tome je bio Zdravko Jambrešić. Jambrešić i Kereš su učinili korak dalje pa su se učlanili, prvo u OTK Samobor pa potom i u OTK Sisak, kako bi se povezali sa ljudima koji su zainteresirani za razvitak ovakvog vida tehničke kulture. Putujući na sastanke u Sisak i razgovarajući sa ljudima iz Ivanića koji su se u sve većem broju zanimali za ovakav vid druženja, Jambrešić osjeća potrebu i odlučuje napraviti iskorak i intenzivno radi na osnutku Ivanićgradskog oldtimer kluba.

1999. godine organizirana je osnivačka skupština koju je sazvao Zdravko Jambrešić , a u osnivačkom odboru je bilo jedanaest članova: Željka Vučinić Jambrešić, Ivan i Renato Kereš, Anka i Miljenko Mihaljević, Boško Benci, Vlado Golub, Zvonko Mužar, Hrvoje i Spomenka Štefči.
Te godine organiziran je i 1.Oldtimer Rally, te se nakon njega znatno članstvo povećava i  krajem godine Klub broji oko pedesetak članova.  Kroz Klub je tijekom godina prošlo više od sto pedeset članova koji su se iz nekih razloga, ili prestali baviti oldtimerstvom, ili prešli u neke druge klubove. Važno je napomenuti da je u članstvu našega kluba bilo prisutno ili su još uvijek prisutni članovi iz Zagreba, Velike Gorice, Dugog Sela, Čazme, Kutine, Novske, Križa, Vrbovca i čak Belog Manastira te članovi koji su stalno zaposleni i žive u Njemačkoj. Na početku se klub financirao iz vlastite članarine, pomoću raznih sponzorstva članova i donacija grada Ivanić-Grada, Čazme, te općina Križ i Velika Ludina. Zahvaljujući utjecaju naših članova posebice g. Mladena Kirišića, s kraja 2006. Klub ulazi u sastav ''Tehničke kulture Ivanić- Grada'' i tako pronalazi svoje mjesto gdje smo u biti već odavno i pripadali. Od tada se Klub aktivno uključuje i sudjeluje u svim akcijama i izložbama koje ''Zajednica tehničke kulture'' organizira na našem području.

Do danas, Klub se isključivo bavi okupljanjem ljudi koji simpatiziraju oldtimere, a željeli bi kupiti takvo vozilo ili ga urediti. Iskustva starijih pomažu isključivo mlađim članovima kako bi uspješno restaurirali ili nabavili svoje vozilo. Klub uspješno organizira i oldtimer rally-e koji su prvih šest godina bili natjecateljskog karaktera, ali obavezama koje je uveo ''HROS'' čiji je Klub član, članstvo Kluba odlučuje da se ne želimo baviti ovakvim vidom natjecanja jer iziskuje velike troškove organizacije, a u konačnici okuplja manji broj učesnika. Klupska filozofija je da nas se okupi u što većem broju iz zemlje, uz minimalnu kotizaciju koja će pokriti organizacijske troškove kako bi se sudionici proveli u ugodnom druženju, razmjeni mišljenja, a i kako bi prikazali što više različitih i lijepo uređenih oldtimer vozila posjetiocima izložbi u mjestima u koje pristajemo radi odmora i okrijepe sudionika.
Uz organizaciju vlastitih rally-a Klub sudjeluje obavezno svake godine na domačim rally-ima širom zemlje bilo u organizaciji klubova iz Hrvatskog oldtimer saveza, Hrvatskog saveza starodobnih vozila ili neovisnih klubova i organizacija koji su povezani sa oldtimerima. Naravno postoje tu i organizacije ''Turističke zajednice Ivanić-Grada'' i ''Zajednice tehničke kulture'' koje su vezane uz neke druge gradske događaje na koje se vrlo rado odazivamo kako bi upotpunili sliku o našem gradu.  Također smo dugogodišnji posjetioci prodajnih sajmova, tako da naši članovi pohode sajmove oldtimer dijelova u Hrvatskoj kao i izvan zemlje, uglavnom po Austriji i Njemačkoj što je razumno jer naše članstvo ima u vlasništvu najviše njemačkih motocikala.
Naši članovi ponosni su vlasnici nerijetko i više od pet motocikala, tako da se tu može naći i iznimno vrijednih primjeraka kao što su  Jawa 350 ohv iz 1936. g., BMW R 4 iz 1937.g., Metchless 500 iz 1939. g., Gnom et Rhone 750 iz 1940.g., Harley Davidson 750 iz 1941. g., DKW NZ 350 iz 1944. g., te niz motocikala proizvedenih 50-ih i 60-ih godina kao što su Horex Regina 350, NSU Max 250, DKW RT 200 i 250/H, BMW R 25/2 i 3, R 50, 50/1, 50/5, R 68, te Zundappa, Moto Guzzia pa do Hondi, MZ-a i Planeta IŽ.

Automobilistički dio kluba javlja se nešto kasnije od osnutka, tako da večina naših automobila datira iz 60 i 70-tih godina prošlog stoljeća, ali to ne umanjuje ljubav njihovih vlasnika za oldtimeraštvom i očuvanjem tehničke baštine. Valja spomenuti neke od njih, to su; Z-750 iz "64 g., Opel Olympia "52 g., Ford Escort "69 i "72 g., Toyota Land cruser, "83 .g.,VW 1600 TL, Wartburg 353 "71.g., Saab 96 iz "68 i"72 g., Alfa Romeo Giulia "67.g., Fiat 130 "72.g., VW Bube i Golfovi 1, Mercedesi i vjerojatno najveći broj Opel Kadetta C u jednom klubu, a u zadnje vrijeme sakupljamo i obnavljamo stare traktore i bicikle.

 

 

 Jedan od prvih automobila na području Ivanić-Grada i Kloštar Ivanića

 

Klub iza sebe ima ostvarene i vrlo vrijedne sportske rezultate. Ti su rezultati ostvareni u doba kada nije u Hrvatskoj bilo dva oldtimer saveza  već kada su se svi klubovi borili za naslov države sa jednakim sportskim žarom i kada je titula bila jedinstvena za sve oldtimer klubove u Hrvatskoj. Tako je OTK Ivanić-Grad više puta bio ekipni prvak države kako u ispitima točnosti i spretnosti tako i u brzinskom dijelu kada su Mladen Jambrešić i Dejan Car žarili i palili po hrvatskim oldtimer stazama, te nerijetko ostavljali konkurenciju i za krug ostatka iza sebe. Naše klupske rezultate ljubomorno čuvamo u vitrinama Kluba čije prostorije održavamo vlastitim sredstvima i volonterskim radom članstva.

Na kraju posebna zahvala našim, uvijek spremnim na pomoći, podupirajućim članovima, odnosno cijelim obiteljima koje volonterski pomažu radu Kluba i nerijetko izdvajaju financijsku potporu za  održavanje Ivanićgradskih rally-a.

 
Jedna od rijetko sačuvanih vozačkih dozvola iz 1937. g.
(dozvolu u cijelosti možete pogledati  >>ovdje<<)

1. Zdravko Jambrešić - predsjednik OTK Ivanić-Grad do 2021.

BMW R 51/3 1954.g. sa bočnom prikolicom vlastite izrade


Zastava 750 1964.g.


BMW R 25/2 1952. g.


MZ TS 150 1975.g.

2. Miljenko Mihaljević


BMW R 26 1956.g.


BMW R 50/5 1970. g.

3. Anka Mihaljević - blagajnca OTK Ivanić-Grad, do 2019.

SAAB 96, 1972 g.


Jawa 2501974. g.


Jawa 350 1980. g.


Jawa 175 1968. g.

4. Ivan Kereš


BMW R51 1938.g.

BMW s bočnom prikolicom

5. Vlado Golub

vlado golub


BMW R50/5 1973.g.


MZ es 175/1 1965.g.

6. Dragan Drndelić - Drnda


Opel Olympia 1952.g.


BMW R68 1952. g.


Planeta IŽ 1980.g.


DKW RT 250 H 1953.g.


Scania


ZIL


Zundapp DB 200 1950.g.

7. Ivan Murlin


DKW RT 250 H 1953. g.


BMW R 25/3 1954. g.

8. Vinko Medved


BMW R 25/3 1954. g. sa bočnom prikolicom Steib LS 200


BMW R25/3 1954. g.


BMW R 25/3, 1954. g.

9. Marica Podgorski


Piaggio Vespa PX 125 1982. g.

10. Darko Podgorski


Horex Regina 350 1952. g.


BMW R 65 1978. g.


Trabant 601

11. Draženka Dijanić


Toyota Land Cruiser 1980. g.

12. Stjepan Dijanić


Replica BMW R 71  sa bočnom prikolicom


BMW R 65 1978. g.


BMW R 50/5 1972.g.


BMW R 25/3 1955. g. sa bočnom prikolicom


Honda Goldwing 1978.g.

13. Boško Benci


NSU Max 250 1956. g.

14. Stjepan Cepetić


BMW R 25/2 1952. g.

15. Ivica Jambrek, Opel Kadett, 1972. g.

16. Marin Cerovečki


MZ ES 175/2 1972. g.

17. Goran Podgorski


Moto Guzzi Falcone 500 1968. g.


Ford Escort 1972. g.

18. Damir Đura, Volkswagen 1303, 1973. g.

19. Dejan Škreblin

 
Opel Rekord 1900, 1972. g.


VW Golf 1 diesel, 1980. g.


DEUTZ F2L514, 1952. g.

20. Vladimir Gašparec


BMW R 50/5, 1971. g.

21. Kristijan Klaus, Fiat 124 cabrio, 1978. g.

22. Niko Mamić


Moto Guzzi Falcone 500 1965. g.


Toyota Land cruser, 1983 .g.

23. Darko Vraneš


Honda T 250 1970.g.

24. Siniša Stančić


Cagiva SST 1980.g.

25. Ivica Kasun, Zastava 750, 1978.g.

26. Vladimir Meštrović


Horex Regina 350 1952.g.

27. Ivan Kupsjak


BMW R 25/3 1955. g.
NSU Pretis 175 OSB, 1964.g.

28. Miljenko Vučinić, Opel Manta B, 1976.g.

29. Boris Cvetko,BMW R25/3, 1954. g.

30. Želimir Curiš, Jeep Willys, 1952.g.

31. Josip Cesar, Volkswagen 1200, 1976.g.

32. Boris Križić, Jeep Willis, 1953.g.

33. Zlatko Srac, Volkswagen 1303, 1972.g.

34. Mario Dabrović, Landrover Santana, 1966.g.

35. Željko Radmanić, Mercedes 200, 1977.g.

36. Mladen Vučinić


Wartburg 353 de lux 1971.g.


Opel Kadett C1 Karavan, 1977.g.


Steyr, typ 80 1952.g.

Ford Escort 1.3 MK1 , 1969.g.

37. Krešimir Vučinić - vu.k


Opel Kadett C1 cupe, 1974. g.


Opel Kadett C1 City, 1976.g.


Opel Kadett C1 Limo. 1974.g.

38. Nedeljko Vukoja, Opel Kadett C, 1977.g.

39. Zdravko Krajina

Zastava 616
Zastava 616 1975.g.

40. Bojan Družinec, Opel Kadett, 1978.g.

41. Marijan Potokar, Mercedes 240, 1976.g.

42. Drago Opić, Fiat 1100, 1976.g.

43. Stjepan Stokić, Opel Kadett, 1978.g.

44. Franjo Ferenčaba


Saab  96, 1968.g.

45. Dario Ferenčaba, Zastava 750, 1964.g.

46. Dragan Podgorski


Volkswagen 1600 Cabrio, 1976.g.


VW 1600 TL, 1968 g.


VW 1600 L, 1972.g.

47. Ivan Marković


Ford Taunus TC 1.3 , 1974.g.

48. Davor Čizmar, Opel Kadett cupe, 1972.g., Zastava 750, Volkswagen

49. Viktor Koch, Opel Kadett, 1970.g.

50. Stjepan Klak, Zastava 750, 1971.g.

53. Zvonko Paulić, Volkswagen 1300, 1976.g.

54. Kristijan Matagić, Opel Kadett, 1974.g.

55. Radovan Bodlović, BMW 1000, 1984.g.


Opel Kadett C1

56. Tomislav Haller, BMW 1600, 1970.g.

57. Željko Erdeš, Land Rover 88, 1968.g.

58. Željko Konečni


Zastava 900 AK
Z-101,

59. Marko Margetić, Austin Mini, 1971.g.

60. Mario Cimaš, Ford Capri, 1979.g.

61. Oleg Šimić, Mercedes 280, 1978.g.

62. Mladen Supan, Škoda 120, 1979.g.

63. Vladimir Puljko, Suzuki 1100, 1980.g.

64. Ines Zajec, Jeep Willis, 1936.g.

65. Ivana Lešić-Jovin, Opel Kadett, 1979.g.

66. Goran Grgurić, Jeep Mahindra, 1969.g.

67. Ivana Behtanić, Mercedes 200, 1980.g.

68. Miroslav Vuković, Volkswagen 1200, 1976.g.

69. Monika Matković, Opel Kadett, 1979.g.

70. Mijo Pilepić, Jeep Willis,  1942.g.

71. Željko Miljan, Mercedes Benz 220 C, 1968.g.

72. Nikola Klak


Zastava 750, 1971.g.

73. Damir Glišić, Mercedes 123, 200 D, 1979.g.

74. Mladen Crnički-dopredsjednik


Ural M-67, 1973.g.

75. Vladimir Bubenik


NSU Prima 175, 1962.g.

76. Josip Cišper


BMW R 26, 1957.g.

77. Igor Vukić

.
Autobianchi A 112 ELITE, 1981.g


Alfa Romeo Giulia 1300 TI, 1967.g.

78. Mladen Kirišić


Moto Guzzi Falcone 500 1963.g.

79. Darko Lukšić


BMW R 60/2 1960.g. i bočna prikolica Steib ls 500


Matchless 350 G3L 1941.g.


BMW R 25/3, 1955. g.


BMW R 25/3 1954. g. i bočna prikolica Steib ls 200


NSU OSL 351 1950. g.
Porsche 944, 1983 g.

80. Dragica Medved


BMW R 25/31955.g.

81. Dinko Pirak


Jeep Willys 1945. g.

82. Dražen Lisjak


BMW R 60/5 1971. g.

83. Tomislav Gavranović


Zundapp DB 200 1951. g.


Mercedes 250 E, 1962. g.

84. Danijela Podgorski,


NSU Pretis 175 OSB, 1962. g.

85. Marijana Lesjak


Volkswagen 1200, 1974. g.

86. Darko Tepeš


BMW R 25/3 1954. g.

87. Goran Jambrušić, BMW R 65, 1979.g.

88. Hrvoje Štefći

 
BMW R 50/5 1972. g.

89. Davor Luketić


Suzuki 1100 GSX, 1980. g.

Opel Kadett B coupe, 1967 g.

90. Ivica Kišasondi - Flegma

 
Fiat 130 3.2 V6, 1972.g.

91. Željko Beker, Moto Guzzi Falcone, 1967. g.

92. Marijan Jovanović

Renautl 4TL, 1982.g.

93. Goran Silov, Honda NC 01, 1980. g.

94. Kristina Šijan


Mercedes 123, 1979. g.

95. Branko Postružin


Mercedes 170, 1965. g.

96. Vjekoslav Munđar


Opel Kadett C2 Coupe, 1978.g.

97. Siniša Munđar

Opel Kadett C1 Karavan, 1977.g.

Opel Kadett C1 City, 1976.g.

98. Danijel Gorić


VW 1300, 1976.g.


Opel Kadett B1, 1966.g.

Zastava 750, 1984.g.

99. Danijel Rašić


VW Golf I, 1983.g.

100. Davor Karašić


Miele Mottorad 420, 1938.g.

101. Nikola Čorić


Mercedes 240, 1981.g.

102. Saša Tomašević


Ford Fiesta, 1982.g.

103. Davorin Babić


Moto Guzzi V35, 1978.g.


Honda CT 125

Tomos APN 41983.g.
Jawa ČZ 175 sport 1971.g.

104. Marko Martinčić


Opel Kadett C1 limo, 1977.g.

105. Ivan Ivačević, Nissan Bluebird, 1982.g.

106. Budimir Flegar, Suzuki GS, 1980.g.

107. Ivan Lovrić, Land Rover, CW88, 1981.g.

108. Josip Pavlović, MB 123, 1982.g.

109. Krunoslav Zidarić, VW Variant TYP36, 1969.g.

110. Nikola Kamenički, Golf I ,1981.g.

111. Zlatko Salaj, MB 200D, 1982.g.

112. Ivan Vlahinić, Ford 12M, 1968.g.

113. Boris Šimičić, Kawasaki Z750, 1980.g.

114. Josip Rednik, Zastava 620, 1972.g.

115. Valent Špelić


Kawasaki SR, 1982.g.

116. Vladimir Hrust, Golf I, 1977.g.

117. Zlatko Žabčić, VW Jetta, 1982.g.

118. Željko Sruk


BMW R65, 1979.g.

119. Marijan Kapelski


VW Golf I, 1981.g.

120. Lavoslav Vukelić, VW 1500, 1970.g.

121. Nevenko Cvetnić, Kawasaki Z500, 1981.g.

122. Željko Gregurek, Zastava 750, 1983.g.

123. Damir Golub, BMW R30, 1972.g.

                           Zastava 750

124. Stjepan Martinac, MB 240D, 1979.g.

125. Darko Rogan, Zastava 750, 1980.g.

126. Ivan Ivaković, Zastava 750, 1977.g.

127.  Ante Matić, MB 123 200D, 1977.g.

128. Kristijan Posilović, VW Golf I, 1981.g.

129. Marijan Habijančić, VW 1200 J

130.  Janko Koščević, VW Golf I, 1983.g.

131.  Anja Palčić


Opel Kadett C, 1975.g.

130. David Cvikić, VW 1200 J, 1976.g.

                        Zastava 1300,Tristač

131. Mirko Mezak, MB 200D, 1976.g.

132. Milka Skočak, Jeep CJ4, 1971.g.

133. Dražen Horvat, MB 123 200D, 1984.g. 

134. Željko Šantek-tajnik, BMW R27, 1960.g.

135. Ivan Šaban,VW 1300, 1971 g.

136. Krešimir Gregurek, BMW 2002, 1971 g.

137. Marica Malec, Suzuki GS 550 E, 1980 g.

138. Goran Kučinić

139. Predrag Banjac, automobil PUCH 1984 g.

140. Maja Beneta, MB 280 SLC, 1979 g.

141. Nedeljko Ban, MB 240 D, 1984 g.

142. Damir Debeoc


VW 1300, 1971 g.

143. Matija Birač, Sunbeam 1300 ST, 1974 g.

144. Nikola Resanović, Opel Kadett C, 1976 g.

145. Zvonko Srdović, Z-101, traktor; Fendt 1958 g.

146. Ivan Jagar, VW Golf 1, 1982 g.

147. Vedran Čanađija, VW Santana, 1983 g.

148. Mario Škreblin, Ford Taunus TC XL, 1971 g.

149. Mario Mihić, Honda Goldwing GL 1200, 1984 g.

150. Ivica Brkić, MB 190 D, 1984 g.

151. Tomo Zverković, MZ-ETZ 251

152. Klaus Jensch

Deutz F1L514, 1955 g.

Kramer KL12, 1956 g.

Güldner G30S, 1963. g.

Renault 5, 1990. g.

153. Muste Slijepčević, BMW R 50/5 1971 g.

154. Zvonimir Geiger

Kawasaki KZ 440A LTD, 1980.g

MB Bonviccini Jaguarino 50, 1952. g

155. Lidija Geiger

Lidija

Tomos Automatic

Tomos Automatic, 1985.g

156. Martina Em Palčić

Opel Kadett C, 1975. g

157. Kristina Bancaliski

Kika i Suzuki TSCC 250

Suzuki TSCC 250, 1979. g

Potkategorije