U Ivanić-Grad je prvi ozbiljniji i vredniji motocikl BMW 500 ccm stigao negdje polovicom dvadesetih godina prošlog stoljeća. Od tada je zavladalo i zanimanje ostalih građana za ovakav vid prijevoza, no rodila se tu i individualna ljubav koji su osim uobičajenih svakodnevnih potreba počeli koristiti motocikle za razonodu i sportska natjecanja. Tako je i prvi motocikl služio vlasniku za razonodu i uživanje u vožnji, a ne za svakodnevne potrebe s obzirom da je dotični gospodin u Ivanić-Grad dovezao i prvi automobil na ovo područje.
Pokretač cijele ove priče o našem Klubu je g. Ivan Kereš koji se još od svoje rane mladosti s početka 60-ih počeo baviti oldtimerstvom. Vozikao je već tada stare motocikle zbog životnih okolnosti kojima je bio okružen pa ih onda počeo i sakupljati. Pošto je nekoliko godina proveo radeći u Njemačkoj, tamo je uvidio koliko oldtimerstvo može biti cijenjeno i unosno. Naravno uz sakupljanje se neke stvari restauriraju, ali se i stvaraju viškovi i nepotrebni dijelovi koji se daju mijenjati i prodati. Tako je Kereš razvio trgovački smisao te je postao i poznati trgovac oldtimera i oldtimer dijelovima kako u Hrvatskoj tako i izvan nje. Svoj hobi prenio je i na sina Renata koji je otišao korak dalje i otvorio radionicu za popravak i prodaju motocikala i pratećih dijelova.
Početkom 90-ih godina, uz Kereša pojavilo se i nekoliko entuzijasta iz Ivanić-Grada koji su započeli sa skupljanjem po uzoru na njega, a jedan od najustrajnijih u tome je bio Zdravko Jambrešić. Jambrešić i Kereš su učinili korak dalje pa su se učlanili, prvo u OTK Samobor pa potom i u OTK Sisak, kako bi se povezali sa ljudima koji su zainteresirani za razvitak ovakvog vida tehničke kulture. Putujući na sastanke u Sisak i razgovarajući sa ljudima iz Ivanića koji su se u sve većem broju zanimali za ovakav vid druženja, Jambrešić osjeća potrebu i odlučuje napraviti iskorak i intenzivno radi na osnutku Ivanićgradskog oldtimer kluba.
1999. godine organizirana je osnivačka skupština koju je sazvao Zdravko Jambrešić , a u osnivačkom odboru je bilo jedanaest članova: Željka Vučinić Jambrešić, Ivan i Renato Kereš, Anka i Miljenko Mihaljević, Boško Benci, Vlado Golub, Zvonko Mužar, Hrvoje i Spomenka Štefči.
Te godine organiziran je i 1.Oldtimer Rally, te se nakon njega znatno članstvo povećava i krajem godine Klub broji oko pedesetak članova. Kroz Klub je tijekom godina prošlo više od sto pedeset članova koji su se iz nekih razloga, ili prestali baviti oldtimerstvom, ili prešli u neke druge klubove. Važno je napomenuti da je u članstvu našega kluba bilo prisutno ili su još uvijek prisutni članovi iz Zagreba, Velike Gorice, Dugog Sela, Čazme, Kutine, Novske, Križa, Vrbovca i čak Belog Manastira te članovi koji su stalno zaposleni i žive u Njemačkoj. Na početku se klub financirao iz vlastite članarine, pomoću raznih sponzorstva članova i donacija grada Ivanić-Grada, Čazme, te općina Križ i Velika Ludina. Zahvaljujući utjecaju naših članova posebice g. Mladena Kirišića, s kraja 2006. Klub ulazi u sastav ''Tehničke kulture Ivanić- Grada'' i tako pronalazi svoje mjesto gdje smo u biti već odavno i pripadali. Od tada se Klub aktivno uključuje i sudjeluje u svim akcijama i izložbama koje ''Zajednica tehničke kulture'' organizira na našem području.
Do danas, Klub se isključivo bavi okupljanjem ljudi koji simpatiziraju oldtimere, a željeli bi kupiti takvo vozilo ili ga urediti. Iskustva starijih pomažu isključivo mlađim članovima kako bi uspješno restaurirali ili nabavili svoje vozilo. Klub uspješno organizira i oldtimer rally-e koji su prvih šest godina bili natjecateljskog karaktera, ali obavezama koje je uveo ''HROS'' čiji je Klub član, članstvo Kluba odlučuje da se ne želimo baviti ovakvim vidom natjecanja jer iziskuje velike troškove organizacije, a u konačnici okuplja manji broj učesnika. Klupska filozofija je da nas se okupi u što većem broju iz zemlje, uz minimalnu kotizaciju koja će pokriti organizacijske troškove kako bi se sudionici proveli u ugodnom druženju, razmjeni mišljenja, a i kako bi prikazali što više različitih i lijepo uređenih oldtimer vozila posjetiocima izložbi u mjestima u koje pristajemo radi odmora i okrijepe sudionika.
Uz organizaciju vlastitih rally-a Klub sudjeluje obavezno svake godine na domačim rally-ima širom zemlje bilo u organizaciji klubova iz Hrvatskog oldtimer saveza, Hrvatskog saveza starodobnih vozila ili neovisnih klubova i organizacija koji su povezani sa oldtimerima. Naravno postoje tu i organizacije ''Turističke zajednice Ivanić-Grada'' i ''Zajednice tehničke kulture'' koje su vezane uz neke druge gradske događaje na koje se vrlo rado odazivamo kako bi upotpunili sliku o našem gradu. Također smo dugogodišnji posjetioci prodajnih sajmova, tako da naši članovi pohode sajmove oldtimer dijelova u Hrvatskoj kao i izvan zemlje, uglavnom po Austriji i Njemačkoj što je razumno jer naše članstvo ima u vlasništvu najviše njemačkih motocikala.
Naši članovi ponosni su vlasnici nerijetko i više od pet motocikala, tako da se tu može naći i iznimno vrijednih primjeraka kao što su Jawa 350 ohv iz 1936. g., BMW R 4 iz 1937.g., Metchless 500 iz 1939. g., Gnom et Rhone 750 iz 1940.g., Harley Davidson 750 iz 1941. g., DKW NZ 350 iz 1944. g., te niz motocikala proizvedenih 50-ih i 60-ih godina kao što su Horex Regina 350, NSU Max 250, DKW RT 200 i 250/H, BMW R 25/2 i 3, R 50, 50/1, 50/5, R 68, te Zundappa, Moto Guzzia pa do Hondi, MZ-a i Planeta IŽ.
Automobilistički dio kluba javlja se nešto kasnije od osnutka, tako da večina naših automobila datira iz 60 i 70-tih godina prošlog stoljeća, ali to ne umanjuje ljubav njihovih vlasnika za oldtimeraštvom i očuvanjem tehničke baštine. Valja spomenuti neke od njih, to su; Z-750 iz "64 g., Opel Olympia "52 g., Ford Escort "69 i "72 g., Toyota Land cruser, "83 .g.,VW 1600 TL, Wartburg 353 "71.g., Saab 96 iz "68 i"72 g., Alfa Romeo Giulia "67.g., Fiat 130 "72.g., VW Bube i Golfovi 1, Mercedesi i vjerojatno najveći broj Opel Kadetta C u jednom klubu, a u zadnje vrijeme sakupljamo i obnavljamo stare traktore i bicikle.
Klub iza sebe ima ostvarene i vrlo vrijedne sportske rezultate. Ti su rezultati ostvareni u doba kada nije u Hrvatskoj bilo dva oldtimer saveza već kada su se svi klubovi borili za naslov države sa jednakim sportskim žarom i kada je titula bila jedinstvena za sve oldtimer klubove u Hrvatskoj. Tako je OTK Ivanić-Grad više puta bio ekipni prvak države kako u ispitima točnosti i spretnosti tako i u brzinskom dijelu kada su Mladen Jambrešić i Dejan Car žarili i palili po hrvatskim oldtimer stazama, te nerijetko ostavljali konkurenciju i za krug ostatka iza sebe. Naše klupske rezultate ljubomorno čuvamo u vitrinama Kluba čije prostorije održavamo vlastitim sredstvima i volonterskim radom članstva.
Na kraju posebna zahvala našim, uvijek spremnim na pomoći, podupirajućim članovima, odnosno cijelim obiteljima koje volonterski pomažu radu Kluba i nerijetko izdvajaju financijsku potporu za održavanje Ivanićgradskih rally-a.
Jedna od rijetko sačuvanih vozačkih dozvola iz 1937. g.
(dozvolu u cijelosti možete pogledati >>ovdje<<)
- Detalji
1. Zdravko Jambrešić
- predsjednik OTK Ivanić-Grad do 2021. god.
BMW R 51/3 1954. g. sa bočnom prikolicom vlastite izrade
Zastava 750 1964. g.
BMW R 25/2 1952. g.
MZ TS 150 1975. g.
2. Miljenko Mihaljević
BMW R 26 1956. g.
BMW R 50/5 1970. g.
3. Anka Mihaljević
- blagajnica OTK Ivanić-Grad, do 2019. god.
SAAB 96, 1972. g.
Jawa 2501974. g.
Jawa 350 1980. g.
Jawa 175 1968. g.
4. Ivan Kereš
BMW R51 1938. g.
BMW s bočnom prikolicom
5. Vlado Golub
BMW R50/5 1973. g.
MZ es 175/1 1965. g.
6. Dragan Drndelić - Drnda
Opel Olympia 1952. g.
BMW R68 1952. g.
Planeta IŽ 1980. g.
DKW RT 250 H 1953. g.
Scania
ZIL
Zundapp DB 200 1950. g.
7. Ivan Murlin
DKW RT 250 H 1953. g.
BMW R 25/3 1954. g.
8. Vinko Medved
BMW R 25/3 1954. g. sa bočnom prikolicom Steib LS 200
BMW R25/3 1954. g.
BMW R 25/3, 1954. g.
9. Marica Podgorski
Piaggio Vespa PX 125 1982. g.
10. Darko Podgorski
Horex Regina 350 1952. g.
BMW R 65 1978. g.
Trabant 601
11. Draženka Dijanić
Toyota Land Cruiser 1980. g.
12. Stjepan Dijanić
Replica BMW R 71 sa bočnom prikolicom
BMW R 65 1978. g.
BMW R 50/5 1972. g.
BMW R 25/3 1955. g. sa bočnom prikolicom
Honda Goldwing 1978. g.
13. Boško Benci
NSU Max 250 1956. g.
14. Stjepan Cepetić
BMW R 25/2 1952. g.
15. Ivica Jambrek, Opel Kadett, 1972. g.
16. Marin Cerovečki
MZ ES 175/2 1972. g.
17. Goran Podgorski
Moto Guzzi Falcone 500 1968. g.
Ford Escort 1972. g.
18. Damir Đura, Volkswagen 1303, 1973. g.
19. Dejan Škreblin
Opel Rekord 1900, 1972. g.
VW Golf 1 diesel, 1980. g.
DEUTZ F2L514, 1952. g.
20. Vladimir Gašparec
BMW R 50/5, 1971. g.
21. Kristijan Klaus, Fiat 124 cabrio, 1978. g.
22. Niko Mamić
Moto Guzzi Falcone 500 1965. g.
Toyota Land cruser, 1983. g.
23. Darko Vraneš
Honda T 250 1970. g.
24. Siniša Stančić
Cagiva SST 1980. g.
25. Ivica Kasun, Zastava 750, 1978. g.
26. Vladimir Meštrović
Horex Regina 350 1952. g.
27. Ivan Kupsjak
BMW R 25/3 1955. g.
NSU Pretis 175 OSB, 1964. g.
28. Miljenko Vučinić, Opel Manta B, 1976. g.
29. Boris Cvetko,BMW R25/3, 1954. g.
30. Želimir Curiš, Jeep Willys, 1952. g.
31. Josip Cesar, Volkswagen 1200, 1976. g.
32. Boris Križić, Jeep Willis, 1953. g.
33. Zlatko Srac, Volkswagen 1303, 1972. g.
34. Mario Dabrović, Landrover Santana, 1966. g.
35. Željko Radmanić, Mercedes 200, 1977. g.
36. Mladen Vučinić
Wartburg 353 de lux 1971. g.
Opel Kadett C1 Karavan, 1977. g.
Steyr, typ 80 1952. g.
Ford Escort 1.3 MK1 , 1969. g.
37. Krešimir Vučinić - Vuk
Opel Kadett C1 cupe, 1974. g.
Opel Kadett C1 City, 1976. g.
Opel Kadett C1 Limo. 1974. g.
38. Nedeljko Vukoja, Opel Kadett C, 1977. g.
39. Zdravko Krajina
Zastava 750 - Fićo, 1968. g.
Zastava 616 1975. g.
40. Bojan Družinec, Opel Kadett, 1978. g.
41. Marijan Potokar, Mercedes 240, 1976. g.
42. Drago Opić, Fiat 1100, 1976. g.
43. Stjepan Stokić, Opel Kadett, 1978. g.
44. Franjo Ferenčaba
Saab 96, 1968. g.
45. Dario Ferenčaba, Zastava 750, 1964. g.
46. Dragan Podgorski
Volkswagen 1600 Cabrio, 1976. g.
VW 1600 TL, 1968. g.
VW 1600 L, 1972. g.
47. Ivan Marković
Ford Taunus TC 1.3 , 1974. g.
48. Davor Čizmar, Opel Kadett Coupe, 1972.g., Zastava 750
49. Viktor Koch, Opel Kadett, 1970. g.
50. Stjepan Klak, Zastava 750, 1971. g.
51. Zvonko Paulić, Volkswagen 1300, 1976. g.
52. Kristijan Matagić, Opel Kadett, 1974. g.
53. Radovan Bodlović, BMW 1000, 1984. g.
Opel Kadett C1
54. Tomislav Haller, BMW 1600, 1970. g.
55. Željko Erdeš, Land Rover 88, 1968. g.
56. Željko Konečni
Zastava 900 AK, Z-101
57. Marko Margetić, Austin Mini, 1971. g.
58. Mario Cimaš, Ford Capri, 1979. g
59. Oleg Šimić, Mercedes 280, 1978. g.
60. Mladen Supan, Škoda 120, 1979. g.
61. Vladimir Puljko, Suzuki 1100, 1980. g.
62. Ines Zajec, Jeep Willis, 1936. g.
63. Ivana Lešić-Jovin, Opel Kadett, 1979. g.
64. Goran Grgurić, Jeep Mahindra, 1969. g.
65. Ivana Behtanić, Mercedes 200, 1980. g.
66. Miroslav Vuković, Volkswagen 1200, 1976. g.
67. Monika Matković, Opel Kadett, 1979. g.
68. Mijo Pilepić, Jeep Willis, 1942. g.
69. Željko Miljan, Mercedes Benz 220 C, 1968. g.
70. Nikola Klak
Zastava 750, 1971. g
71. Damir Glišić, Mercedes 123, 200 D, 1979. g.
72. Mladen Crnički
Ural M-67, 1973. g.
73. Vladimir Bubenik
NSU Prima 175, 1962. g
74. Josip Cišper
BMW R 26, 1957. g.
75. Igor Vukić
Autobianchi A 112 ELITE, 1981. g
Alfa Romeo Giulia 1300 TI, 1967. g.
76. Mladen Kirišić
Autobianchi A112, 1982. g.
77. Darko Lukšić
BMW R 25/3, 1955. g.
BMW R 60/2 1960. g. i bočna prikolica Steib ls 500
Matchless 350 G3L 1941. g.
BMW R 25/3 1954. g. i bočna prikolica Steib ls 200
NSU OSL 351 1950. g.
Porsche 944, 1983. g.
78. Dragica Medved
BMW R 25/31955. g.
79. Dinko Pirak
Jeep Willys 1945. g.
80. Dražen Lisjak
BMW R 60/5 1971. g.
81. Tomislav Gavranović
Zundapp DB 200 1951. g.
Mercedes 250 E, 1962. g.
82. Danijela Podgorski
NSU Pretis 175 OSB, 1962. g.
83. Marijana Lesjak
Volkswagen 1200, 1974. g.
84. Darko Tepeš
BMW R 25/3 1954. g.
85. Goran Jambrušić, BMW R 65, 1979. g.
86. Hrvoje Štefći
BMW R 50/5 1972. g.
87. Davor Luketić
Suzuki 1100 GSX, 1980. g.
Opel Kadett B coupe, 1967. g.
88. Ivica Kišasondi - Flegma
Fiat 130 3.2 V6, 1972. g.
89. Željko Beker, Moto Guzzi Falcone, 1967. g.
90. Marijan Jovanović
- dopredsjednik OTK Ivanić-Grad od 2023. god.
Renautl 4TL, 1982. g.
91. Goran Silov, Honda NC 01, 1980. g.
92. Kristina Šijan
Mercedes 123, 1979. g.
93. Branko Postružin
Mercedes 170, 1965. g
94. Željko Kucelj
Opel Manta B 3,0 1984. g.
95. Irena Kucelj
96. Vjekoslav Munđar
Opel Kadett C2 Coupe, 1978. g.
97. Siniša Munđar
Opel Kadett C1 Karavan, 1977. g.
Opel Kadett C1 City, 1976. g.
98. Danijel Gorić
VW 1300, 1976. g.
Opel Kadett B1, 1966. g.
Zastava 750, 1984. g.
99. Danijel Rašić
VW Golf I, 1983. g.
100. Davor Karašić
Miele Mottorad 420, 1938. g.
101. Nikola Čorić
Mercedes 240, 1981. g.
102. Saša Tomašević
Ford Fiesta, 1982. g.
103. Davorin Babić
Moto Guzzi V35, 1978. g.
Honda CT 125
Tomos APN 4, 1983. g.
Jawa ČZ 175 sport, 1971. g.
104. Marko Martinčić
Opel Kadett C1 limo, 1977. g.
105. Ivan Ivačević, Nissan Bluebird, 1982. g.
106. Budimir Flegar, Suzuki GS, 1980. g.
107. Ivan Lovrić, Land Rover, CW88, 1981. g.
108. Josip Pavlović, MB 123, 1982. g.
109. Krunoslav Zidarić, VW Variant TYP36, 1969. g.
110. Nikola Kamenički, Golf I ,1981. g.
111. Ivan Vlahinić, Ford 12M, 1968. g.
112. Boris Šimičić, Kawasaki Z750, 1980. g.
113. Josip Rednik, Zastava 620, 1972. g.
114. Valent Špelić
Kawasaki SR, 1982. g.
115. Vladimir Hrust, Golf I, 1977. g.
116. Željko Sruk
BMW R65, 1979. g.
117. Marijan Kapelski
VW Golf I, 1981.g.
118. Lavoslav Vukelić, VW 1500, 1970. g.
119. Nevenko Cvetnić, Kawasaki Z500, 1981. g.
120. Željko Gregurek, Zastava 750, 1983. g.
121. Damir Golub, BMW R30, 1972. g.
122. Stjepan Martinac, MB 240D, 1979. g.
123. Drago Rogan
Zastava 750, 1980.g.
124. Ivan Ivaković, Zastava 750, 1977. g.
125. Ante Matić, MB 123 200D, 1977. g.
126. Kristijan Posilović, VW Golf I, 1981. g.
127. Marijan Habijančić, VW 1200 J
128. Janko Koščević, VW Golf I, 1983. g.
129. Anja Palčić
Opel Kadett C, 1975.g.
130. David Cvikić, VW 1200 J, 1976. g.
131. Mirko Mezak, MB 200D, 1976. g.
132. Milka Skočak, Jeep CJ4, 1971. g.
133. Dražen Horvat, MB 123 200D, 1984. g.
134. Željko Šantek-tajnik, BMW R27, 1960. g.
135. Ivan Šaban,VW 1300, 1971. g.
136. Krešimir Gregurek, BMW 2002, 1971. g.
137. Marica Malec, Suzuki GS 550 E, 1980. g.
138. Igor Dević
139. Predrag Banjac, automobil PUCH 1984. g.
140. Maja Beneta, MB 280 SLC, 1979. g.
141. Nedeljko Ban, MB 240 D, 1984. g.
142. Damir Debeoc
VW 1300, 1971 g.
143. Matija Birač, Sunbeam 1300 ST, 1974. g.
144. Nikola Resanović, Opel Kadett C, 1976. g.
145. Zvonko Srdović
Zastava 101, 1972. g.
traktor Fendt 1958 g.
146. Ivan Jagar, VW Golf 1, 1982. g.
147. Vedran Čanađija, VW Santana, 1983. g.
148. Mario Škreblin, Ford Taunus TC XL, 1971. g.
149. Mario Mihić, Honda Goldwing GL 1200, 1984. g.
150. Ivica Brkić, MB 190 D, 1984. g.
151. Tomo Zverković, MZ-ETZ 251
152. Klaus Jensch
Deutz F1L514, 1955. g.
Kramer KL12, 1956 g.
Güldner G30S, 1963. g.
Renault 5, 1990. g.
153. Davor Beneš
Burton Roadster
154. Damir Školneković
Mercedes
155. Zvonimir Geiger
- predsjednik OTK Ivanić-Grad od 2021. god.
MB Bonviccini Jaguarino 50, 1952. g.
Kawasaki KZ 440A LTD, 1980. g.
156. Lidija Geiger
Tomos Automatic, 1985.g.
157. Josip Brcković
BMW R25/3, 1954. g.
158. Martina Palčić
- blagajnica OTK Ivanić-Grad od 2019. god
Opel Kadett C, 1975. g.
159. Kristina Bancaliski
Suzuki TSCC 250, 1979. g.
160. Miljenko Kauzlarić
Seat Marbella, 1990. g.
161. Juraj Hlevnjak
Škoda Favorit 135L, 1991. g.
Pfendt Favorit 3, 1964. g.
162. Goran Kelin
Mercedes 124, 1990. g.
TAM T80, 1984. g.
163. Blaž Matan
164. Ivan Marenić
Mercedes 124, 1987. g.
165. Ivan Jambrešić
166. Tin Matošević
Zastava 750 LE, 1981. g.
167. Drago Matošević
VolksWagen Golf 2, 1986. g.
168. Tomislav Maglić
Subaru Justy, 1991. g.
169. Miro Vasilj
Fiat 850, 1968. g.
170. Ivan Pokas
VW Golf Country, 1991. g.
171. Robert Tomeš
Mercedes E-260, 1987. g
172. Nino Cerovečki
BMW 520i E34, 1991. g.
173. Ivan Sačer
Mercedes 190E, 1989. g.
174. Goran Pavišić
VW Golf 1, 1983.g.
175. Ivan Široki
Opel Vectra, 1991. g.
176. Marko Žugec
Mitsubishi Galant, 1991. g.
177. Mario Trnčić
Suzuki Samurai,
178. Josip Žnidarčić
Puch steuer, 1937. g.
179. Davor Krobot
Opel Record-C, 1968. g.
Opel manta-B, 1976. g.
180. Benjamin Krobot
Mercedes 124, 1988. g.
181. Vjekoslav Čosić
VW Transporter Type2, 1982. g.
182. Stjepan Hlevnjak
Traktor IMT 555, 1965. g.
183. Zorislav Dukarić
Vespa PX150, 1992. g.
184. Vladimir Jurković
Volkswagen Golf II, 1990. g.
185. Ivica Dražen Mišak
Fiat Uno, 1992. g.
186. Josip Mijekovec
Suzuki Vitara, 1991. g
Fiat Uno, 1992. g.
187. Franjo Bogdanović
Volkswagen Golf II, 1985. g.
188. Dražen Šipić
Mitsubishi Lancer,1992. g.
189. Domagoj Jambrešić
VW Golf II, 1989. g.
190. Franjo Kunješić
VW Trike, 1976. g.
191. Stjepan Jurina
Yamaha Virago 535, 1992. g.
192. Daniel Pokas
VW Golf II, 1989. g.
193. Zvonko Mihaljević
Honda CMX500 Rebel, 2021. g.
194. Ivica Emm
195. Tihomir Deželić
Honda CB 900 F Bol D'or, 1982. g.
196. Drago Pavun
Volvo Amazon, 1966. g.
197. Božidar Balenović
198. Andrija Balenović
Mercedes Benz 220D, 1971. g.
199. Nikola Bunjevac
Mitsubishi Eclipse, 1991. g.
200. Ivan Zubić
Ford Mustang, 1967. g.
201. Veljko Čelar
202. Martin Lešković
Mitsubishi Lancer, 1991. g.
203. Stanko Magić
IMT 533 Deluxe, 1971. g.
204. Matko Lacković
BMW E30 cabrio, 1988. g.
205. Željko Brcko
Yamaha XV 535, 1993. g.
206. Gordana Krajina
207. Darko trempetić
VW Golf III, 1993. g,
208. Luka Sičanica
Kawasaki ZL 1000, 1988. g.
209. Dragica Srdović
210. Goran Puškarić
211. Ivica Franješ
Mercedes G450 III, 1984. g.
212. Emil Trčak
VW Golf II, 1985. g.
213. Srećko Mijuković
Tomos Automatic, 1986. g.
214. Dubravko Komes
Tomos T14 M, 1983. g.
215. Alojzije Gjuradelli
Austin Super Delux, 1972. g
216. Ivica Galović
Mercedes MB 100, 1989. g
217. Marko Posarić
NSU Pretis 175, 1964. g
218. Marin Široki
Toyota Celica, 1990. g
219. Jadranko Ferko
Mercedes 280 SL,
220. Tin Ferko
Mercedes 280 SL, 1983. g
221. Vesna Alovanić-Majdak
Audi 80 CC, 1986. g
222. josip Malekinušić
Mercedes
- Detalji