Jubilarni 20. blagoslov motorista upriličen je na Bijelu nedjelju kod Crkve. Sv. Barbare u Bedekovčini, za koji se organizatoru, Oltimer klubu Zabok, prijavilo 1500 bikera iz svih krajeva Hrvatske.
Prema procjenama, na otvorenju motociklističke sezone okupilo se više od tisuću motorista iz Hrvatske i Slovenije. Uz bedekovčanskog župnika Željka Horvata misu je služio i svećenik u miru Josip Komorčec Pepek, koji je i započeo s ovim susretima. Nakon mise blagoslovljeni su svi sudionici susreta i njihova vozila, a nije izostao ni “blagoslov” s neba, jer i ove je godine padala kiša.
Iz našega kluba uputilo se je deset vozača koji su se priključili skupu, a nakon mise i promotivne vožnje domačin OTK Zabok pozvao nas je na okrijepu i druženje u obližnjem restoranu.
- Detalji


- Detalji




- Detalji
- Detalji
izvjestio; Krešo V.
Drugu godinu za redom,pozvani smo u Čazmu da u sklopu popratnih sadržaja budemo dio super maratona "Od Kaptola do Kaptola".
Da se podsjetimo; riječ je o utrci s najdužom tradicijom u Republici Hrvatskoj koja ima start u Gradu Zagrebu, prolazi kroz Zagrebačku i Bjelovarsko-bilogorsku županiju te završava u Gradu Čazmi. Ovo je njezino 39. izdanje i kao sportsko-turistička manifestacija iz godine u godinu postaje sve zanimljivija i popularnija. Članovima našeg kluba ovo je prva službena vožnja u novoj sezoni i dočekali smo je s nestrpljenjem. Dogovor je bio da se okupimo ispred vatrogasnog doma u Šumećanima i zajedno u koloni krenemo do desetak kilometara udaljene Čazme. U Čazmi imamo dozvolu da se parkiramo na gradskom trgu nedaleko od cilja utrke. Naša vozila, netom nakon parkiranja, okružili su znatiželjnici i sa zanimanjem ih razgledavali. Mi smo se nakon razgovora sa zaineresiranima razišli po kafićima i u šetnju gradom u očekivanju prvih trkača i degustacije lovačkog gulaša. Pobjednik 39. međunarodnog Supermaratona Zagreb - Čazma je Robert Radojković iz Poreča,
član atletskoga kluba Maksimir iz Zagreba.On je između 75 maratonaca, koji su sa zagrebačkoga Kaptola krenuli jutros u 8 sati prema čazmanskom, 61,35 kilometara udaljenom Kaptolu, stigao za zavidnih 3,59 sati.
- Detalji
izvijestio: Tomislav Cesar
08. ožujak, Krapina, redovna godišnja skupština Hrvatskog oldtimer saveza g. A.Presečki voditelj, S.Jelić, J.Đukić i A.Loparić članovi radnog predsjedništva.
Više slika sa Skupštine pogledajte >>OVDJE<<
Nakon uvodnog dijela Predsjednik-voditelj daje na usvajanje dnevni red koji je jednoglasno i usvojen. Kroz točke dnevnog reda raspravljalo se repliciralo, predlagalo no to sve skupa neću prenositi već bih Vas htio izvijestiti o najznačajnijim dijelovima koji su za nas vlasnike oldtimer vozila najvažniji i koji daju svjetlost za bolju budućnost oldtimerstva u Hrvatskoj.
g. A. Presečki ističe da se u narednih 4 godine Hrvatska mora uskladiti sa načelima EU u smislu oldtimera, te da licencirana OT vozila od strane HROS-a ne bi u budućnosti išla na tehnički pregled. HROS je imao radne sastanke, a i potencirat će ih i u ovoj godini sa MUP-om, Ministarstvom financija, Centrom za vozila Hrvatske, Carinskom upravom i ostalim relevantnim državnim institucijama kako bi se u Republiku Hrvatsku uveo jedinstven propis o registraciji 5 oldtimer vozila iste kategorije na jedne registarske pločice.
Spominjala se i potreba za usklađivanje Pravilnika za uvoz oldtimer vozila u RH jer je naime dozvoljen uvoz vozila, ali je paradoks da Vi ne možete uvesti na legalan način npr. Šasiju automobila, agregat i slične veće mehaničke ili karoserijske dijelove za svoje oldtimer vozilo, a sada smo punopravna članica EU.
g. A.Presečki završava sa obavijesti prema predstavnicima klubova da identifikacijske isprave za licencirana vozila mogu produžiti kod ovlaštenih povjerenika za vrednovanje u visini od 200,00 kuna sa naznakom da je 150,00 kn na konto Saveza, a 50,00 kn usluga povjereniku.
g. S.Jelić izvještava Skupštinu o prošlogodišnjoj konferenciji (godišnjoj skupštini) FIVA-e koja je održana u Splitu. Naime osvrće se na sam početak i lobiranje 2011./2012. g. kada je u konkurenciji sa Johanesburgom i Pekingom Split i Hrvatska njegovom zaslugom doći do ove prestižne organizacije u 2013. g. Dakle u Split je došao 171 delegat, a iz Hrvatske ih je bilo 3. Od pokrovitelja za ovaj event navodi samo Centar za vozila Hrvatske i Croatia osiguranje, te naglašava inertnost HAKA-a i Ministarstva prometa čiji se predstavnici nisu pojavili na završnoj večeri gdje su bili svi visoki uglednici, predsjednici članica FIVE iz 60 zemalja diljem svijeta.
Cijela manifestacija je trajala ukupno 4 dana, a HROS je za sve sudionike konferencije upriličio male poklon pločice sa obilježjima Hrvatskog oldtimer saveza. Splitski oldtimer klub prenio je veliki teret organizacije i uspio namaknuti vrijednih 50.000,00 kn pokroviteljskih sredstava za financiranje završne gala večere u hotelu „Le Meridien Lav“ u Splitu, pri tom je darivao i „Splitski automobilistički memento“ malenu knjižicu o povijesti automobilizma u Splitu.
Na skupštini je bio prisutan gost koji je došao pozvati sve zainteresirane članove, klubove da se od 06.-08.06.2014. g. odazovu na "Dolce vita heritage festivalu u Rovinju" o čemu više možete pročitati na www.dolcevitafestival.com
Na kraju skupštine obavijestio nas je g. A.Kubaska povjerenik za sport HROS-a da organizatori natjecanja u 2014. g. prilikom prijave za organizaciju moraju uplatiti 500,00 kn kotizacije za održavanje natjecanja za automobile ili motocikle, a g. A. Presečki predstavlja novi stari klub OTK SISAK koji je ponovno ušao u članstvo HROS-a.
Time je zatvorena godišnja skupština i g. Presečki poziva prisutne na upriličeni domjenak u restoranu Presečki grupe.
- Detalji
Izvjestio: Tomislav Cesar
U petak 31.01.2014.g. u Rakovom Potoku, atrij restorana Franja, održano je proglašenje najboljih motociklističkih natjecatelja Zagrebačke županije i zaslužnih sportskih djelatnika članica MZZŽ.
Organizirano smo otišli, prisustvovali i sudjelovali u dodijeli, te se nakon dodjele opustili u znanom nam društvu motocross, supercross, enduro i quad takmičara. Nakon dodjele bio je organiziran domjenak. Svečanost je otvorio predsjednik MZZŽ Dragutin Marović, a sve nas je skupa pozdravio i dogradonačelnik grada Samobora g. Željko Stanec.
Pošto smo jedini motociklistički oldtimer klub iz županije koji se natječe u HROS-ovom državnom prvernstvu gdje smo također bili prvaci naši su članovi međusobno poredani preuzeli svoja priznanja.
više fotografija pogledajte >>OVDJE<<
Prilikom dolaska na dodjelu priznanja sreli smo jednog našeg sugrađana g. Petanjka sa obitelji koji su došli kao pretnja svom sinu i mladom takmičaru Davidu koji se takmiči u Quad Crossu za klub MKQ SV.IVAN ZELINA u klasi Q3 i osvojio 3 mjesto što nas je ugodno iznenadilo jer na ovim dodjelama nakon Legrd tima već dugo nije bilo nagrađivanih takmičara iz našeg grada.
Quad Cross -David Petanjek-Q3-3 mjesto
Odlukom UO MZZŽ plakete su dodjeljene sljedećim zaslužnim članovima za razvoj moto sporta u Zagrebačkoj županiji:Veljko Vičević , Tomislav Burica , Andrea Weber Janeš , Krešimir Martinec , Vladimir Pažić , Mato Kelava , Josip Županac , Stjepan Kučko , Jadranka Kunović , Damir Suhina.
Nagrađeni članovi za razvoj moto sporta u Zagrebačkoj županiji
Natjecatelji su biti nagrađeni peharima i to po prva tri u sljedećim kategorijama koje možete pročitati u nastavku DOLE ili >>OVDJE<<
- Detalji
napisao; Krešo V.
Zadovoljstvo nam je konstatirati da smo odradili još jednu uspješnu oldtimersku godinu.Ovdje ću pokušati nabrojati aktivnosti kluba i naših članova u 2013;

- Trudili smo se da budemo prisutni na gotovo svakom organiziranom susretu ili manifestaciji vezanoj za oldtimere u državi.
- Naši članovi su u nekoliko navrata odlazili i na susrete van granica "lijepe naše". Tako nas je ove godine bilo u Mađarskoj, Sloveniji, Srbiji, Bosni i Hercegovini, te na sajmovima u Italiji i Njemačkoj.
-Svake godine zadnje nedelje u Kolovozu organiziramo oldtimer susret, ove godine ponovo s takmičarskim dijelom za motoriste
- Motoristički dio kluba angažirano odlazi na takmičarske rally-e HROS-a, što je rezultiralo osvajanjem prvog mjesta u prvenstvu za motocikliste.
-U spomenutom prvenstvu imamo jedinog ženskog predstavnika, Martinu Cesar, koja osvaja treće mjesto u klasi E i potpuno ravnopravno pridonosi osvajanju klupskog naslova.
-Tomislav Cesar, zahvaljujući tome što je tri godine za redom bio prvak u klasi, osvaja prestižni Zlatni trofej HROS-a.
-Članovi kluba tako zvani "Opelaši" odlaze na neformalno druženje u Pulu. Takvih individualnih i skupnih,ali kračih, vožnji ima i među motoristima i ostalim automobilistima.
-Primjetan priliv novih članova, od kojih se neki odmah aktivno uključuju u rad kluba.
-Lagano pripremamo i restauriramo vozila koja ćemo jednom ponovo vratiti "na cestu", pa smo tako i ove godine nekoliko "oživjeli" I već ste ih mogli vidjeti na nekom od susreta
-Sudjelujemo u radu zajednice tehničke kulture i na taj način educiramo mlade o tehničkoj baštini i potičemo ih na očuvanje iste.
-Druženjem na klupskim sastancima i privatnim feštama ovom našem hobiju dodajemo i socijalnu dimenziju, i tako ostvarujemo mnoga prijateljstva i poznanstva.
-Uređujemo internet stranicu na koju stavljamo obavijesti za članove i informiramo sve zaineresirane o radu kluba i događajima na oldtimer sceni. I nadamo se da neke podstičemo da zavole ovaj naš hobi!
-Sa naše internet stranice, moderator stranice oldtimeri hr, u nekoliko navrata, kopira naše textove i, mada ih potpisuje našim imenima, stavlja ih bez našeg znanja i odobrenja na svoju stranicu. I tako fino sebi popunjava sadržaj bez puno muke!
-I na kraju uz mnoge aktivne članove kluba nemogu a da ne izdvojim našeg tajnika Tomislava Cesara kao najangažiraniju osobu u radu kluba. Smatram da za svoj trud i zalaganje, zaslužuje barem jedno veliko HVALA !!!
- Detalji
izvjestio: Voditelj povjerenstva za šport pri HROS-u, g. Aljoša Kubaska
Kad neki posao koji radimo iz ljubavi privedemo kraju osjetimo malo praznine pomiješane sa osjećajem sjetnih sjećanja na prohujale dane. Na svečanoj podjeli nagrada koja je zaključila prvenstvo Hrvatskog oldtimer saveza za 2013. godinu nije bilo nostalgije. Sjedište našeg saveza bilo je ispunjeno vedrim duhovima i nasmiješenim licima. Taj duh veselja koji se uvukao među nas, te prve subote u mjesecu prosincu govorio nam je da naš posao nije još završen. Opet će naša stara auta i motori prašiti cestama. Opet će ta skupina vozača koji su postali jedna velika obitelj, voziti rally-e po cijeloj Hrvatskoj.
Prvenstvo za automobile započelo je Riječkim susretom. Slijedilo je natjecanje u Splitu, Slavonskom Brodu, Opatiji, a okončalo se u Zadru. Zadarski klub i ove godine odnio je prvo mjesto pobjegavši svojim rivalima iz Opatije za samo nekoliko bodova.
Članovi OTK Zadar prvaci u automobilizmu za 2013.g.
(više slika sa ovog iventa pogledajte >>OVDJE<<)
I motoristi su svoje natjecanje započeli u Rijeci. Potom su ulogu domaćina na jako lijep način odradili klubovi iz Karlovca, Zadra, Ivanić Grada i Ogulina. Klub iz Ivanić Grada osvojio je prvenstvo. Njihovi najjači rivali iz Ogulina su zaspali ove godine. Probudili su se, međutim Karlovački motoristi. Ušli su ozbiljno i organizirano sa svojim timom i osvojili vrijedno drugo mjesto.
Članovi OTK Ivanić Grad sa predsjednikom HROS-a dr. A.Presečkim, prvaci u motociklizmu
Ove godine u prvenstvu je nastupilo 88 licenciranih vozača i to iz 13 klubova. Osam klubova organizirali su ukupno 10 natjecateljskih rally-a.
Četrnaest motorista osvojili su nagrade:
Ivica Filipović Ćiro, Stjepan Cepetić , Tomislav Cesar, Stjepan Dijanić, Dragan Drndelić
Nebojša Vukelić, Alem Krivec, Damir Tomašić, Marin Cerovečki, Mladen Crnički
Martina Cesar, Zlatko Bajec, Goran Podgorski i Nino Ivančić.
Šest natjecatelja u auto rally-u osvojili su nagrade
Bruno Zuzzi, Dušan Drača, Janko Drača
Arman Bogdanić, Nada Bjelanović , Sergio Vosilla
Učesnici prvenstva HROS-a (automobilisti i motociklisti)
Teško je osvojiti Zlatni trofej HROS-a. Vozač mora tri godine za redom osvojiti prvenstvo ili pak pet puta biti prvak sa prekidima. Zna proći i po nekoliko godina, a da se ne dodjeli ta nagrada. Ove godine osvojila su je tri vozača. Zavrijedili su da ih se spomene u ovom izvješću.
Ivica Filipović Ćiro – Jedan od najstarijih vozača na prvenstvu, a možda i najvještiji. Izgleda kao da cijeli život vozi svog Puch-a. Kao da ga je vozio 30-tih kada je napravljen, pa do današnjih dana. Ništa im nije teško. Puch se ne žali što ima gume iz tridesetih, a Ćiri nije vruče u kožnom kaputu koji potiče iz davnina. Ta dva mladića osvajaju prvenstva 2011., 2012. i 2013.
Tomislav Cesar – Koncizan i produhovljen mladić. Ne samo da brine o timu svog kluba, već i uspijeva misliti o čunjevima, o štoperici, pazeći na svoju Martinu da i ona uspješno odvozi natjecanje. Težak posao. Ipak njegov blještavi Horex i MZ televizija doveli su ga do ove prestižne nagrade. Prvenstvo je osvojio 2011., 2012. i 2013.
Bruno Zuzzi- Jedini natjecatelj koji ima dva Zlatna trofeja HROS-a. U svom MG-u iz pedesetih već šesti put za redom osvaja prvenstvo. Istina je da je u klasi u kojoj Bruno vozi slaba konkurencija. Vozila iz tih godina lakše je naći po muzejima nego na cesti. Bruno svog TF-a vozi, prelazi milje i osvaja prva mjesta na našim rally-ima.

Dobitnici Zlatnog trofeja s lijeva na desno T.Cesar, B.Zuzzi, I.Filipović-Ćiro
Kapa dolje i curama koje se natječu u prvenstvu. Martina Cesar vozi elegantnog DKW-a iz tridesetih. Osvaja treće mjesto u klasi E među motoristima. Nada Bjelanović, vozeći svoju narančastu ''bubu'' osvaja drugo mjesto u klasi G među automobilistima. Mnogi vozači bi mogli učiti od njih.


gđa.Martina Cesar gđa.Nada Bjelanović
Prvenstvo HROS-a za 2013. je završilo veselo i obećavajuće. Lijepe su te svečanosti koje obilježe kraj sezone. Podsjete nas da smo svi jedna velika obitelj. Umiri se nekako ona želja za osvajanjem bodova i za rivalstvom. Na tim svečanostima svi shvatimo da nam je tu mjesto. Za godinu dana ta obitelj naći će se u kleti našeg predsjednika gdje će se održati svečana podjela nagrada. Biti će to lijep događaj. Treba ga i zaslužiti. A ovo društvo to zaslužuje.

- Detalji
napisao; Krešo V. prema opisu Ivice Kišesondija-Flegme
Kad jedan čovjek uzme godišnji odmor i vozi 1000 km da bi prisustvovao vikendu oktana, starih strojeva, povijesti.., to valjda dovoljno govori o njegovoj strasti i zanimanju za auto-moto događanja! Tako se naš član Flegma i ovaj put sredinom kolovoza zaputio u Njemačku na GRAND PRIX HISTORIC, utrku i izložbu starih trkačih automobila na legendarnom trkalištu Nurnburing.
više fotografija pogledajte >>ovdje<<
Isti vikend posjećuje jednako legendarni Hockenhaim gdje prisustvuje OLDTIMER DRAG. SHOW-u, utrkama starih dragstera. U sklopu trkališta nalazi se i službeni muzej trkačih vozila, a i vani se organiziraju susreti oldtimer vozila na koji dolaze izlagaći iz cijele (imućnije) Evrope.
Šta je sve Flegma doživio u ova tri dana teško je opisati i jednako teško pojmiti u usporedbi sa našom skromnom auto-moto scenom.
Zato uživajte u pripadajućoj foto galeriji ovog praznika za oči svih ljubitelja auto-moto povijesti!
- Detalji
izvijestio;) Krešo V.
24.-27. Listopada u Talijanskom gradu Padovi održan je sajam oldtimera. Naši članovi bili su prisutni kao posjetitelji, pošto smo dolazili više-manje individualno bilo nas je tamo u sva tri dana.
Nekolicina članova je išla u organizaciji OTK Zagreb i OTK Vrbovec autobusima, a moja ekipa se dogovorila da idemo u subotu s osobnim automobilom, te smo i krenuli prije pet sati ujutro.
više fotografija pogledajte >>OVDJE<<
U ekipi je bio veteran posjetitelj Padovanskog sajma, naš član "Flegma" koji nam je uvelike pomogao prilikom putovanja, a još više u snalaženju po sajmu. Sajam je na nas ostale, koji smo ga posjetili prvi put, djelovao vrlo impresivno,što nimalo ne čudi jer zauzima površinu od 90 000 četvornih metara, a organizatori očekuju oko 70 000 posjetitelja. 15 paviljona krcato je automobilima, motociklima, dijelovima, opremom ..., prostor između njih također.
Teško je nabrojati sve viđeno, hodali smo doslovno čitav dan, sendviče koje smo ponijeli jeli smo "s nogu" samo da što više obiđemo i vidimo. Prevladavali su automobili, najbrojniji je bio Porsche 911, koji je ovdje slavio 50 godišnjicu postojanja, a najstariji automobil na sajmu bio je Francuski Vermorel iz 1903 god. Veliki broj vozila
vidjeli smo prvi puta uživo, a neke smo čak otkrili da uopće postoje, jer uz Ferrarije, Lamborghinije, Maseratije... bilo je i rijetkih sportskih primjeraka koji su rađeni u malim serijama, kao i vozila s početka prošlog stoljeća čija se proizvodna marka već odavno ne proizvodi. Za kraj smo ostavili dva paviljona gdje se prodaju dijelovi, oprema, modeli vozila i sve vezano za auto moto klasiku i oldschool kulturu. Cijene su za naše uvijete dosta visoke i slabo smo trgovali,a razlog je vjerojatno i taj što prevladava ponuda za Talijanska vozila. Također smo primijetili da je ponuda dijelova za motocikle slabaili gotovo nikakva!


Tko zna do kada bi mi tako lutali između štandova i izložaka da nisu počeli gasiti svjetla u paviljonima i na razglasu obavještavati da je gotovo za taj dan. I kako smo ostali među zadnjim posjetiteljima već smo se pobojali da ćemo ostati zaključani u prostoru sajma, što nam uopće ne bi bilo krivo. Ipak nalazimo otključan izlaz i odlazimo doma puni dojmova i fotografija.
- Detalji
izvjestio; Krešo V.
Pošto je sezona oldtimer susreta gotova za ovu godinu, naš klub je organizirao kratku vožnju i druženje za svoje članove.Okupili smo se ovu Nedelju (13.listopad) oko 11 sati ispred prostorija kluba u Ivanić-Gradu. Nije bilo neophodno doći s oldtimer vozilom, važno je da se družimo i zabavljamo, ali relativno povoljne vremenske prilike omogučile su dolazak dosta starih vozilica.
više slika pogledajte >>OVDJE<<
Vožnja u koloni je zamišljena na ruti Ivanić-Čazma. Iz Čazme nas cesta vodi prema srcu Moslavačke gore pa preko sela Grabovnica na brdo Sv. Vid do vinogradarskog naselja u kojem je smješteno seosko gospodarstvo Zmajevo gnijezdo, obitelji Pirak. Tu nam je u starom čardaku poslužen ručak i piće, a kušali smo i vino obitelji Pirak koja se generacijama bavi vinogradarstvom i podrumarstvom.
Nakon ručka družili smo se vani,na sad več sunčanom danu, pričanje, pijuckanje, šetnja do vrha brda i uživanje u ljepotama krajolika i pogledom u daljinu koji seže do Medvednice, Kalnika, Ivanščice, Bilogore, Vukomeričkih gorica,Siska..Poslije s vozilima odlazimo do nedaleke "Božične priče" obitelji Salaj gdje smo šetajući uživali u neopisivom doživljaju seoskog imanja. Na rastanku se dogovaramo za neka nova druženja vezana za oldtajmeraštvo i srećom naš hobi obnavljanje i očuvanje starih vozila uključuje i vožnju istih, što im je u biti i osnovna namjena, i opet čemo se družiti i upoznavati nove krajolike i ljude...
- Detalji
izvijestio; Krešo V.
28. rujna u Bjelovaru se održao 4. promotivni susret oldtimer vozila u organizaciji OTK Classic-Bjelovar. Iz našeg kluba bilo je prisutno sedam OT automobila i bili smo dio od 69 prijavljenih vozila na ovom susretu. Izrazito tmurno jutro vjerojatno je spriječilo dolazak još večeg broja posada! Okupljanje i verifikacija sudionika u centru grada, a nakon otvaranja susreta, do 11 sati bila je izložba vozila.
više fotografija pogledajte >>ovdje<<
Nakon toga smo krenuli u promotivnu vožnju uz pratnju policije,koja je osiguravala sva raskrižja za neometani prolaz naše kolone. Prvo odredište bio je grad Đurđevac, gdje smo se parkirali na trgu i bili posluženi ručkom u vidu odličnog gulaša (op.a.). Nakon toga putujemo do Virja, kratko zaustavljanje za okrijepu i idemo dalje za Kapelu. Tamo nas je dočekao stol prepun domačih kolača, rađenih po starinskoj recepturi i naravno razna pića, a sve uz pratnju muzikaša.
Oko 15 i 30 sati, vračamo se u BJ u restoran Šljukingon, gdje nas očekuje još jedan ručak i podjela zahvalnica i priznanja. Iako je promotivna vožnja bila nešto manje sadržajnija to se nikako nemože reči za završnicu susreta jer je bilo vrlo živo i opušteno na dodjeli. Predsjedniku OTK Classic-BJ g. Saši Novaku u podjeli priznanja pomagali su Zvonimir i Silvio Šavorić, zasigurno najaktivniji članovi ovoga kluba a i zapaženi na cijeloj HR OT sceni, barem što se posjete susreta tiče! Zahvalnicu je dobio svaki sudionik susreta a posebne nagrade teško je pobrojati i među članovima našeg kluba a kamoli šire. Samo se naš predsjednik g. Zdravko Jambrešić morao tri puta ustajati od stola da bi primio neku od nagrada, u svoje ili ime kluba. Treba napomenuti da je u našim "redovima" bio i najmlađi sudionik susreta, Karlo Podgorski, i to naravno nije promaklo organizatorima te su i njega nagradili.
Već sada možemo organizatorima zaželjeti uspješnu organizaciju 5. susreta i obečati naš dolazak, naravno ako okolnosti dozvole !!!
Treba nadodati da je dio naše ekipe u povratku navratio na jednu feštu koju su organizirali članovi oldschoolhr foruma na privatnom imanju. Tamo smo se još družili sa istomišljenicima do kasnih noćnih sati,pa i te fotografije pridružujemo ovoj foto galeriji.
- Detalji
Stranica 5 od 14